סנפלינג וגלישה במרכז ישראל

מגוון הפעילויות האתגריות שלנו כולל: גלישת מצוקים, אומגה, טיולי סנפלינג בנחלים ביניהם ספנלינג בנקיק השחור, טיולי ג’יפים, קורסי גלישה וטיפוס, ODT , טיולי בר/בת מצווה אתגריים, פעילויות חברתיות, ימי גיבוש, ופארק חבלים וארוחות בשטח. מגוון הפעילויות מיועד לקבוצות, משפחות, ועדי עובדים, חברות, בתי ספר ולכל מי שמחפש טיול אתגרי ומהנה.

לא נמצאו פעילויות / אטרקציות

מסלולי סנפלינג באיזור המרכז

באיזור המרכז תוכלו להנות מטיולי סנפלינג למתחילים ומתקדמים. הפעילויות מתאימות למשפחות ולקבוצות קטנות וגדולות

יעדים איכותיים ואטרקטיביים לטיולי סנפלינג במרכז הארץ

במרכז, ישנם שני יעדים המתאימים לחוויית הסנפלינג, עין פרת ומצוק שילת. אל כל אחד משני היעדים אפשר לצאת עם מדריך מוסמך והסנפלינג מתאים לקבוצות עבודה, קבוצות חברים, חגיגת בר מצווה או בת מצווה ועוד. הפירוט יאפשר לך לקבל מעט יותר מידע על כל אחד מהיעדים ועם זאת, חשוב לדעת כי תמיד אפשר לפנות אלינו עם שאלות ועזרה בבחירת היעד המושלם עבורך.

סנפלינג במרכז עין פרת

עין פרת אתר זה נמצא בישוב ענתות 10 דק נסיעה מירושלים כ 15 דק הליכה ממרכז השמורה. עד הגעה אל מעלה הנחל. אתר הסנפלינג במקום הוא הראשון אשר אושר לטיפוס בארץ והוא מושלם לשילוב עם פעולות גלישה וטיפוס. אחד היתרונות של היעד הוא היכולת לשלבו עם שכשוך בבריכות השחייה, מה שהופך את החוויה לטיול מושלם, מהנה ורטוב.

סנפלינג במרכז – מצוק שילת

אתר נגיש וקל בסמוך לצומת שילת. הליכה קצרה (3 דק’) מהרכבים אל המצוק. גובה המצוק בין 25-35 מטר. באתר ניתן לבצע פעילות גלישה טיפוס ואומגה.
האתר נגיש וקל. מאזור החנייה של הרכבים נדרשת הליגה של דקות ספורות עד להגעה אל המצוק. הגלישה מתבצעת מגובה של 25-35 מטרים ובנוסף לכך שאפשר לבצע סנפלינג, אפשר גם ליהנות מטיפוס וכן אומגה.

סנפלינג במרכז מצוק שילת

סנפלינג במרכז – בגיא בן הינום

מצוק טבעי יפייפה וארוך המצוי במרכז ירושלים סמוך לבריכת הסולטן. אורך המצוק ממזרח למערב כ- 300 מטרים. המצוק משמש באופן פעיל לגולשים ומטפסים.

מוזמנים להצטרף אלינו לטיול חוויתי במרכז עם המקצוענים של אשדות

סיבות טובות לבצע סנפלינג במרכז

ישנן סיבות רבות לבצע סנפלינג במרכז כאשר אפשר להגיד בפשטות כי החוויה פשוט מאפשרת לך לחוות את הארץ המדהימה שלנו מזווית אחרת. את החוויה מזמינים מנהלים אשר רוצים לארגן עבור צוות העבודה יום גיבוש שהוא שונה ולא שגרתי. כמו כן, מזמינים אותה מטיילים שכבר ראו לא מעט מהארץ ורוצים ליהנות מכל מה שיש לה להציע. הסנפלינג מתאים גם עבור טיולי גיבוש למשפחות והוא תחליף נפלא לבר מצווה או בת מצווה אשר מתקיימים במועדון.

הרעיון של הכרת הארץ דרך הרגליים הוא נפלא ויחד עם מדריך בעל ניסיון של למעלה מעשרים שנה, יחכה לך כל הציוד במקום, הדרכה מקצועית ורגישות לכל שאלה ופנייה. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו, לשאול שאלות, להתייעץ ולבחור את מסלול הסנפלינג המתאים לדרישות שלך.

נשמח לקבל את פנייתך כאן באתר או בטלפון 0522300306 , אשדות.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן