צפון מדבר יהודה

תתחילו ליצור זיכרונות שילוו אתכם לכל החיים, טיול ג’יפים עם פעילויות אקסטרים עם אשדות

Midbar Yehuda Jeep Tour In Israel With Ashdot Israel Extreme

כל המידע שכדאי שתכירו

צפון מדבר יהודה אקסטרים בנוף המדברי

צפון מדבר יהודה הוא אזור יפהפה ומגוון המציע מגוון רחב של פעילויות אתגריות, טיול במדבר יהודה כולל סנפלינג טיפוס וגלישה, טיולי ג’יפים, קניונינג. האזור מוקף במצוקים גבוהים, ונחלים מה שהופך אותו למקום מושלם לחוות את הטבע במלוא עוצמתו.

סנפלינג הוא דרך מצוינת לחקור את המצוקים המרשימים של צפון מדבר יהודה. ישנם מסלולי סנפלינג בדרגות קושי שונות, כך שכל אחד יכול למצוא את המסלול המתאים לו. טיולי ג’יפים הם דרך מצויינת לשילוב סנפלינג ופעילויות אקסטרים לפעילות יום. תוכלו לחקור את האזור וליהנות מהנוף המרהיב.

אם אתם מחפשים חוויה אתגרית ומספקת, צפון מדבר יהודה הוא המקום בשבילכם. עם מגוון רחב של פעילויות אתגריות, תוכלו למצוא את הפעילות המושלמת עבורכם.

צילום וידאו מטיול ג’יפים במדבר יהודה

 

פעילויות אקסטרים בנחלים בצפון מדבר יהודה:

מדבר יהודה כולל מגוון רחב של מסלולים באזור ים המלח, טיול במדבר, מבטיח הנאה מושלמת שמערבת אלמנטים של אקסטרים ואדרנלין, אם אתם נמצאים באתר במדבר יהודה, אל תחשבו פעמיים, נחלי מדבר יהודה נחשבים לפעילות חובה למשפחות וקבוצות, זו פעילות מגבשת שמפעילה את כל החושים, חלק מהמסלולים ניתן לבצע בשעות הערב כמו לדוגמא טיול ספארי לילה בנחל חלמיש (בטיול תפגשו את יצורי הלילה שלא פוגשים בשעות היום החמות). רק הקפידו לוודא שמזג האוויר במדבר יהודה אכן מאפשר טיול במסלולים השונים. התקשרו אלינו ונשמח לייעץ על הפעילות המתאימה לקבוצה, צוות המדריכים מקפיד להתעדכן בכל הכרוך, מבחינת מזג אוויר, מצב בטחוני, וכמובן המשתתפים בטיול מבוטחים. אתם רק מגיעים ואנחנו דואגים להדרכה מסודרת ולציוד איכותי ובטיחותי. המסלולים במדבר יהודה מתאימים למגוון רמות קושי, בשיחה איתנו נבנה את המסלול המושלם שיוודא שאכן כולם נהנים.

נחל תמרים – נחל במדבר יהודה

נחל תמרים נמצא בצפון ים המלח אחד הנחלים היותר מרשימים ואתגריים במדבר יהודה.
המסלול מתחיל עם מעלה מפרך (ניתן להגיע עם 4×4לראש הנחל בתוספת תשלום) מראש הנחל נשקף נוף מהמם של בקעת ים המלח והרי מואב בהמשך נפגוש סדרת מפלים מרשימים ביותר בגבהים של 40/70 מ ובקניון יפה מיועד למטיבי לכת. פרטים נוספים על נחל תמרים

טיול סנפלינג בנוף המדברי עם אשדות אקסטרים
טיול סנפלינג בנוף המדברי עם אשדות אקסטרים

נחל קומראן – נחל במדבר יהודה

נַחַל קוּמְרָן במדבר יהודה, יורד מהר מונטר ברמת המדבר, ונשפך לים המלח בצפונו, מדרום לנחל אוג ומצפון לנחל קדרון, סמוך לקיבוץ קלי”ה. קומראן זהו אתר גלישה אתגרי אך הידידותי ביותר במדבר יהודה. בניגוד לנחלים האחרים המיועדים לגלישה במדבר יהודה, בהם יש או מפלים גבוהים מאוד (חצצון טור) ומאתגרים או עלייה ארוכה ומתישה(תמרים) או שניהם ביחד או מסלול ארוך מאוד ומפרך. נחל קומראן הוא ידידותי מאוד עם הליכה קלילה למפל הראשון ומפלים בגובה אתגרי (30/40). בחירה מושלמת לחובבי אתגר בלי להשתגע.

נחל טור – נחל במדבר יהודה

מרכז מדבר יהודה, מצפון לנחל דרגה, בתחום שמורת הטבע “מצוק ההעתקים. נחל עם מפלים גבוהים ומאתגרים במדבר יהודה בגבהים של 50 עד 80 מ בנחל זה יש יתרון משמעותי שניתן להגיע לראשו תוך 25 דק הליכה ללא עלייה מחניון מצוקי דרגות מתאים לחובבי ריגוש וגבהים.

נחל חצצון – נחל במדבר יהודה

נחל חצצון יורד מ”חורבת סחבא”, סמוך ליישוב מעלה עמוס, בנחל חצצון יש את המפל הגבוה ביותר המורשה לגלישה בארץ – 110-120 מטר. זהו הנחל הקשוח והאתגרי בנחלי מדבר יהודה עם מפל ענק של 120 מ ועוד מספר מפלים בינוניים . ללא רכבי 4×4 שיקפיצו אותנו לפתחת הנחל המסלול הופך כמעט לגיבוש לסיירת. גם עם 4×4 המסלול עדיין לא פשוט ומתאים למטיבי לכת וחובבי אתגר פלוס! לפרטים נוספים על נחל חצצון במדבר יהודה

נחל רחף – נחל במדבר יהודה

נחל רחף נמצא באיזור ים המלח, סמוך להר אלעזר, זהו המסלול היפה ביותר במדבר יהודה. לנחל 2 חלקים עליון ותחתון בכל אחד מהחלקים יש מספר גלישות. לחלקו התחתון של הנחל לא נדרשת הליכה ממושכת (30 דק) בעונה המתאימה בה כבר חם ומצב הגבים טוב (אפריל מאי יוני בד”כ ) אפשר להנות מחוויה יוצאת דופן המשלבת גלישה שחייה והתרעננות במהלך המסלול. כמו כן רוב המפלים בנחל רחף די קטנים לפיכך אין המתנות גדולות בין מפל למפל בנוסף הבריכות המצויות בשפע מספקות אטרקציה ותעסוקה חוויתית בזמן ההמתנה לגלישה במפל הבא.

נחל חלמיש – נחל במדבר יהודה

נחל חלמיש נמצא בגבול הדרומי של מדבר יהודה. סנפלינג בנחל חלמיש מיועד בעיקר לאוהבי אקסטרים ופעילות אתגרית. ישנם 3 מפלים שתצטרכו לחצות בעזרת סנפלינג, המסלול מיועד למשפחות, קבוצות ועוד. בטיול יום ניתן לשלב פעילות בהר סדום מערת קולונל. חברת אשדות מוציאה גם טיולי ליל ירח בנחל חלמיש

נחל תמר – נחל במדבר יהודה

נחל אכזב בצפון מזרח הנגב, סמוך לצומת הערבה – דרום ים המלח ומדבר יהודה, מסלול אתגרי עם מפלים יבשים. לפני שיוצאים למסלול חשוב לוודא שאין חשש לשיטפונות ושמסלול פתוח. המסלול מיועד למטיבי לכת, ולמשפחות עם ילדים בוגרים עם ניסיון בטיולים מאתגרים, פחות מתאים למי שסובל מפחד גבהים.

 

טיולי ג’יפים בצפון מדבר יהודה

צפון מדבר יהודה 1 אשדות

טיפים לסנפלינג בצפון מדבר יהודה:

  • הקפידו לבדוק שמזג האוויר אכן מאפשר סנפלינג וטיולים
  • שימו לב למצב הבטחוני לפני שיוצאים לטיול בהרי יהודה
  • הקפידו על ציוד בטיחותי איכותי ונוח, נעלי טיפוס מתאימות ונוחות. קסדה בטיחותית ורתמת סנפלינג נוחה ובטיחותית
  • קחו מים בכמות מספקת.
  • אם אין לכם ניסיון בחרו מסלולים רגועים יותר, במידה ותרצו לשדרג יכולות מוזמנים להירשם לקורס סנפלינג של חברת אשדות שיסגור לכם את הפינה.
  • בחרו לצאת לטיול עם מדריך מקצועי בעל ניסיון, כך תוכלו להיות בטוחים שאכן תגיעו לכל המקומות המיוחדים במדבר יהודה
  • תוודאו שהחברה שאתם יוצאים איתה דואגת לביטוח עבורכם
  • אל תשכחו להנות מהנוף ומהחוויה
  • תהיו חברים, שתפו משפחה וחברים… גם להם מגיע להנות מהחוויה!

 

טיול ג'יפים בצפון מדבר יהודה
טיול ג’יפים בצפון מדבר יהודה

 

אם אתם מחפשים חוויה אתגרית ומספקת, צפון מדבר יהודה הוא המקום בשבילכם תוכלו להתייעץ איתנו לגבי פעילות אקסטרים מתאימה.
אז למה אתם מחכים? צאו לחקור את צפון מדבר יהודה היום! השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עם כל המידע הרלוונטי לתכנון החוויה שלכם.

צרו קשר

השאירו פרטים או התקשרו 052-2300-306 ונשמח לעזור לכם לתכנן חופשה בלתי נשכחת

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן