סנפלינג במצוק רמים חוויה אתגרית ומרגשת

אתר גלישה המצוי בגליל העליון בתוך שמורת צוק מנרה באתר יש נוף מרהיב תודות למיקומו מעל העיר קרית שמונה ניתן לראות מהאתר את  הר החרמון עמק החולה קרית שמונה ורמת  הגולן גובה הגלישה 36 מ והוא האתר הגבוה ביותר המאושר בצפון הארץ

via-ferrata in israel on the ramim cliff

תוכן עניינים

סנפלינג במצוקי רמים

מצוק רמים זהו אתר גלישה המצוי בגליל העליון בתוך שמורת צוק מנרה באתר יש נוף מרהיב תודות למיקומו מעל העיר קרית שמונה ניתן לראות מהאתר את  הר החרמון עמק החולה קרית שמונה ורמת  הגולן גובה הגלישה 36 מ והוא האתר הגבוה ביותר בצפון הארץ. יש אפשרות להגיע עד מרחק דקה הליכה עם רכב 4×4 רך  או לעלות רגלית בשביל במגמת עלייה במשך כ 8 דק.

סנפלינג במצוקי רמים: פעילות ספורטיבית

ניתן לשלב פעילויות אקסטרים נוספות לגלישה במצוק רמים, כגון פעילות ויה פראטה, טיפוס, מסלולי ג’יפים, שייט בנהר הירדן בעונה ועוד. שימו לב בפעילויות אקסטרים יש להקפיד על ציוד טיפוס בטיחותי.
מצוק רמים הוא אחד המקומות הפופולריים ביותר בישראל לסנפלינג. המצוקים מתנשאים לגובה של כ-200 מטרים, והם מציעים מספר מסלולי סנפלינג בדרגות קושי שונות.
הסנפלינג במצוקי רמים הוא חוויה אתגרית ומרגשת. הגולשים יורדים מהמצוקים בעזרת חבלים, ומקבלים תצפית מרהיבה על הנוף של הרי נפתלי והגליל העליון. הסנפלינג במצוקי רמים מתאים למטיילים מגילאי 10 ומעלה,

חברת אשדות מציעה טיולי סנפלינג מודרכים במצוק רמים.

ויה פרטה במנרה סמוך למצוקי רמים
ויה פרטה במנרה

מה כדאי לדעת לפני שיוצאים למסלול סנפלינג במצוק רמים?

  • ללבוש בגדים נוחים וגרביים עמידות במים, להביא כובע, משקפי שמש, קרם הגנה ומים.
  • לבדוק את מזג האוויר לפני היציאה לטיול. המצוקים פתוחים למטיילים בכל ימות השנה, אך מומלץ לבקר בחודשי האביב והסתיו, אז מזג האוויר נוח יותר.
  • מצוקי רמים ממוקמים בתוך שמורת טבע, לכן חשוב לשמור על הסביבה ולטייל באחריות.
  • ישנם מספר מסלולי סנפלינג במצוקים, בדרגות קושי שונות. מומלץ להתייעץ עם המדריך לפני בחירת המסלול.
  • הסנפלינג במצוקים מתאים למטיילים מגילאי 10 ומעלה, אך ישנם מסלולים מסוימים שאינם מתאימים לילדים קטנים.
  • הסנפלינג במצוקים הוא פעילות מאובטחת, אך חשוב להקשיב להוראות המדריך ולהישמע להן. המדריכים של אשדות מנוסים ובעלי הסמכות מתאימות.
  • הקפידו על ציוד בטיחותי לטיפוס, גלישה וסנפלינג בהתאם לפעילויות, לרכישת ציוד תוכלו לפנות לחנות האונליין, במידה ויש לכם שאלות לגבי הציוד מוזמנים לפנות אלינו בטלפון

סנפלינג במצוקי רמים הוא חוויה מהנה ומאתגרת. אם אתם מחפשים דרך להרגיש את האדרנלין זורם בגוף, הפעילות במצוקי רמים היא המקום בשבילכם.

סנפלינג במצוקי רמים: חוויה לכל המשפחה

סנפלינג במצוקי רמים הוא חוויה אתגרית ומרגשת, אך היא גם חוויה לכל המשפחה. ישנם מסלולים רבים במצוקי רמים שמתאימים לכל הגילאים, החל ממסלולים לילדים ועד למסלולים למבוגרים.
הסנפלינג במצוקי רמים הוא דרך מצוינת להעביר יום פעיל ומהנה עם המשפחה. זהו גם דרך מצוינת לחזק את הקשר בין בני המשפחה ולחוות את הטבע מקרוב.
אם אתם מחפשים חוויה אתגרית ומרגשת לכל המשפחה, סנפלינג במצוקי רמים הוא המקום בשבילכם.

הנה כמה טיפים לסנפלינג במצוקי רמים עם המשפחה:

  • בחרו מסלול שמתאים לגילאי הילדים.
  • הקפידו ללבוש בגדים נוחים ונעימים.
  • הביאו כובע, משקפי שמש, קרם הגנה ומים.
  • אל תשכחו לצלם!
  • תהנו מהחוויה!

חברת אשדות ותיקה בתחום פעילות אקסטרים בישראל, החברה מעבירה קורסים מקצועיים לסנפלינג וטיפוס, ימי גיבוש וסדנאות O.T.D, טיולי אקסטרים למשפחות, טיולי סנפלינג בצפון, טיולי סנפלינג במרכז ובדרום ועוד.
את כל הטיולים ניתן לשלב עם פעילויות אתגריות נוספות בהתאמה לקהל המשתתפים.

תמונות מרגשות מהשטח

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

צפון מדבר יהודה הוא אזור יפהפה ומגוון המציע מגוון רחב של פעילויות אתגריות, כולל סנפלינג טיפוס וגלישה, טיולי ג'יפים, קניונינג. האזור מוקף במצוקים גבוהים, ונחלים מה שהופך אותו למקום מושלם לחוות את הטבע במלוא עוצמתו.

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

חברת אשדות מארגנת טיולי ג’יפים פרטיים מיוחדים בנחלים בכל רחבי הארץ – מדבר יהודה, בנגב, מסלולים במרכז וכמובן טיולי ג’יפים בצפון.

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן