נחל חלמיש טיול סנפלינג לאור ירח

טיול לילה בנחל חלמיש הוא חוויה מיוחדת במינה. במהלך היום, הנחל הוא מקום שקט ורגוע, אבל בלילה הוא הופך למקום קסום. האור של הירח והכוכבים מאיר את הנחל ומעניק לו מראה ייחודי. הצלילים של הטבע בלילה, כמו קריאות הציפורים והנחשים, יוצרים אווירה של מסתורין ועומק.

A Full Moon Excursion In Nahal Halamish

תוכן עניינים

מה כל כך מיוחד בטיול סנפלינג לאור ירח בנחל חלמיש?

עם שקיעת השמש ועליית הירח, נחל חלמיש עובר מהפך עוצר נשימה. השטח המחוספס ותצורות הסלע הדרמטיות מקבלים איכות אתרית לאור הירח. כל צעד בירידה שלך מלווה במשחק המהפנט של אור וצל, ויוצר אווירה מרגשת וסוריאליסטית כאחד.
בין התאריכים יא’-יז’ יש ירח שנותן תנאי תאורה מעולים ומאפשר חוויה מיוחדת וקסומה של הליכה במדבר בלילה ומי שלא מכיר תמיד מאוד מופתע מתנאי התאורה שהירח מספק.
בחודשי הקיץ בהם שוררת באיזור הדרום טמפרטורת קצה לא ניתן לטייל במהלך היום ולכן אנו מציעים פעילות לילה בה ניתן להנות מחוויה אתגרית עם טמפרטורה הגיונית וחוויה קסומה ומיחדת.

נחל חלמיש סנפלינג טיול לאור ירח
נחל חלמיש סנפלינג טיול לאור ירח

קסם לאור הירח יוצאים להרפתקה בנחל חלמיש מתחת לשמי הלילה

הלילה מאפשר לנו לחוות את הריגוש של סנפלינג כמו שלא היה מעולם, כאשר גולשים מהצוקים של נחל חלמיש מתחת לזוהר הקסום של הירח. ההרפתקה הלילית הייחודית הזו מציעה טוויסט מלהיב בסנפלינג המסורתי, כך אנו חווים את המדבר הישראלי באור הטבעי המואר בזוהר הרך של הירח. הטיול מתאים למשפחות ולקבוצות, אולי יעניין אתכם מסלולים ברמות קושי נמוכים עד בינוניים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לפרטים נוספים.

כמובן שהטיול מתבצע עם המדריכים המקצועיים של אשדות, זוהי הרפתקת סנפלינג מבוקרת ומאובטחת.

התושבים הליליים של נחל חלמיש

בעודכם עושים את דרככם במורד הצוק, התכוננו לפגוש את התושבים הליליים של נחל חלמיש. הסביבה המוארת באור הירח מציעה הזדמנות לחזות בפעילויות הלילה של חיות הבר המתעוררות לחיים לאחר רדת החשיכה. מקריאות הינשופים המהדהדות דרך הקניון ועד לרשרוש של יצורים קטנים בסבך.

טיול ירח מלא בנחל חלמיש
טיול ירח מלא בנחל חלמיש

השתתפות בהרפתקת סנפלינג לאור ירח דורשת כמה הכנות חיוניות

על מנת להפיק את מירב ההנאה בסיור הלילי הקפידו על מספר הנחיות שישדרגו את הטיול:

  • לבשו בגדים נוחים המתאימים לפעילויות חוצות ונעליים סגורות יציבות.
  • הקשיבו היטב לתדריך הבטיחות שסיפקו המדריכים לפני שתתחילו והקפידו על טכניקות סנפלינג מתאימות.
  • בדקו שוב את הרתמה ואת ציוד הבטיחות אנחנו נוודא שהכל מאובטח כהלכה. (באשדות אנו מקפידים על כך שכל הציוד עומד בתקנים ובטיחותי)
  • קחו פנס ראש כדי לנווט בבטחה.
  • אל תשכח להביא מצלמה או סמארטפון כדי ללכוד את הרגעים יוצאי הדופן של הרפתקת הסנפלינג שלך לאור הירח. השילוב של הירידה הנועזת על רקע אור הירח יוצר הזדמנויות צילום בלתי נשכחות.

מהו הזמן הנכון ביותר למסע לילי בנחל חלמיש?

התשובה הכי טובה תלויה בשיקולי מזג אוויר. הרפתקאות סנפלינג לאור ירח מתוכננות בדרך כלל במהלך לילות בהירים כדי להפיק את המרב מעוצמת הזוהר של הירח. עם זאת, תנאי מזג האוויר יכולים להשפיע על החוויה. מומלץ לבדוק איתנו לגבי מזג האוויר האידיאלי.

טיול לילה בנחל חלמיש אשדות אקסטרים
טיול לילה בנחל חלמיש אשדות אקסטרים

פרטים על המסלול

ספנלינג בנחל חלמיש
מיקוד דרום מדבר יהודה
נקודת התחלה בוויז תחילת מסלול נחל חלמיש 6 קמ מזרחה מצומת נווה זוהר לכיוון ערד
רמת קושי בינוני –
מספר מפלים 3
גובה המפלים 35 16 14 מטר לפי הסדר הזה

תיאור מסלול נחל חלמיש

תיאור מסלול מהחניה נצא למסלול רגלי ל כ 15/20 דק הליכה מישורית עד המפל הראשון ניתן לסיים את הגלישה אחרי מפל זה ולחזור בשביל עוקף לראש המפל או להמשיך ולגלוש את יתרת המפלים בנחל. המרחק בין המפל הראשון למפל השני הוא כ 450 מ בין השני לשלישי אין מרחק, מסוף המפל האחרון עד נקודת הסיום הליכה קלילה של כ20 דק’.

הזמינו עכשיו טיול ירח מלא בנחל חלמיש

סנפלינג תחת שמי הירח של נחל חלמיש היא הרפתקה שאין שני לה המשלבת את הריגוש של גלישת מצוקים עם קסם הלילה. בין אם אתה חובב סנפלינג או אחד שמחפש דרך חדשה לחוות את הטבע, הטיול הזה מבטיח מסע בלתי נשכח במדבר.

טיול סנפלינג בנחל חלמיש
טיול סנפלינג בנחל חלמיש

הבהרה: הטיול לנחל חלמיש מתבצע גם באור יום כשהטמפרטורה נוחה ומתאימה.

 

תמונות מרגשות מהשטח

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

הרפתקת סנפלינג לאור ירח בנחל חלמיש כוללת גלישת מצוקים תחת אור הירח. זו חווית סנפלינג ייחודית ומרגשת באווירה לילית. בחודשי הקיץ בהם שוררת טמפרטורת קצה לא ניתן לטייל במהלך היום ולכן אנו מציעים פעילות לילה בה ניתן להנות מחוויה אתגרית עם טמפרטורה הגיונית וחוויה קסומה ומיחדת.
בעוד שניסיון קודם בסנפלינג יכול להיות מועיל, הרפתקאות רבות לאור ירח מיועדות למשתתפים ברמות מיומנות שונות. מדריכים יספקו הנחיות ותמיכה לאורך כל החוויה.
כן, הרפתקאות סנפלינג לאור ירח בטוחות בדרך כלל כשהן מבוצעות על ידי מדריכים מנוסים ועם פרוטוקולי בטיחות מתאימים. המדריכים מבטיחים שהמשתתפים מצוידים בציוד הדרוש ומציעים הדרכה לאורך כל הירידה.
מגבלות הגיל עשויות להשתנות בהתאם לדרישת המדריך ובהתאם לקבוצה. רצוי להתייעץ איתנו מראש כדי לאשר את דרישות הגיל לסיור.
איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן