יום כיף וגיבוש לעובדים בצפון

העובדים הם לב ליבו הפועם של כל ארגון. כיום אנו רואים לא מעט בעלי עסקים וארגונים המבינים את החשיבות בשבירת שגרה, ליכוד בין העובדים והגברת תחושת השייכות ואין דרך טובה יותר מאשר יום כיף לעובדים בצפון.

ימי כיף וגיבוש חוויתיים בצפון לקבוצות ועובדים

תוכן עניינים

פעילות גיבוש לעובדים בצפון

העובדים הם לב ליבו הפועם של כל ארגון. כיום אנו רואים לא מעט בעלי עסקים וארגונים המבינים את החשיבות בשבירת שגרה, ליכוד בין העובדים והגברת תחושת השייכות ואין דרך טובה יותר מאשר יום כיף לעובדים בצפון. אזור הצפון בישראל הינו אחד המקומות היפים ביותר לטייל בהם בארץ וניחן בלא מעט אטרקציות, נופים ומקורות מים.

בחירת יום כיף לעובדים יכולה להיות מלאכה לא פשוטה במיוחד – אנחנו פה על מנת לעשות לכם מעט סדר.

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר מתכננים יום כיף לעובדים בצפון?

החלטתם לתכנן יום כיף לעובדים בצפון אך יחד עם זאת אתם לא יודעים אך לגשת לזה בצורה נכונה. תכנון יום כיף לעובדים היא מלאכה לא קלה אשר צריכה להיעשות בצורה מקצועית, איכותית ובעלת ניסיון על מנת למנוע אי נעימויות ותקלות במהלך היום כיף. אנו מציעים לתכנן יום כיף לעובדים בצפון יחד עם חברה ייעודית המתמחה בעולם ימי הכיף, כך תוכלו להיות בטוחים שהכל יתוכנן לפרטי פרטים בצורה מקצועית וללא עוררין.

מדוע מומלץ לעשות ימי כיף וגיבוש בצפון?

יום כיף לעובדים בצפון טומן בחובו לא מעט יתרונות הן ביום כיף עצמו והן בשגרת יום העבודה שלאחר מכן. ריכזנו עבורכם מספר יתרונות הטמונים ביום כיף לעובדים בצפון:

  • מי לא אוהב את הצפון – אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שלא אוהבים את הצפון, הלכה למעשה לא מעט אנשים חושבים כי הקסם האמיתי של המדינה שלנו טמון בצפון מאחר וקיימים שם כל כך הרבה ירוק לצד נופים ומקורות מים.
  • גיבוש קבוצתי ובין אישי – יום כיף לעובדים בצפון הוא הזמן של כל העובדים להתגבש ולהכיר אחד את השני בצורה יותר טובה. לרוב בתוך האינטנסיביות הבלתי נגמרת של העבודה נוצר סיר לחץ בהם העובדים לא מצליחים לקיים שיחות בין אישיות אחד עם השני, הקשר האנושי הולך ונעלם והכל מתרכז סביב דבר אחד – העבודה. מצד אחד ההתרכזות בעבודה בלבד היא חיובית אך יחד עם זאת סביבת עבודה מגובשת יחד עם קשרים איכותיים שנרקמים הופכים את סביבת העבודה לטובה יותר וחזקה יותר.
  • עלייה במוטיבציית העובד – יום כיף לעובדים בצפון באופן ישיר מעלה בצורה משמעותית את המוטיבציה של העובד. לא מעט פעמים אנשים מרגישים שהמנהלים בעבודה לא רואים אותם ואת כל התרומה שלהם לעסק, דרך יום כיף לעובדים ניתן להראות להם כי אתם חושבים עליהם, הם חשובים ואתם מעוניינים להשקיע בהם. כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט עובדים אשר המוטיבציה שלהם השתפרה פלאים לאחר יום כיף.
  • שבירת שגרה – אנו מאמינים שהעובדים שלכם וגם אתם הרבה זמן לא שברתם שגרה, הרוטינה של לעבוד מהבוקר עד הערב, לחזור לבית חזרה לילדים ו/או לשאר העיסוקים האחרים סביב הבית לא מותירים יותר מדי זמן פנוי לשבור שגרה. שבירת שגרה תגרום לעובדים שלכם לקבל כוחות חדשים, להתרענן וליצור קשרים חברתיים אותם לא היו יוצרים בעבודה.
  • תחושת השייכות של העובד – לאחר שהעובד הרגיש שחושבים עליו ומעריכים את העבודה שלו, העובד חיזק את הקשרים השונים עם שאר החברים בעבודה, השגרה נשברה והכוחות נטענו מחדש אין מן הנמנע לומר כי תחושת השייכות של העובד עלתה אלפי מונים – כתוצאה מכך ניתן לראות עלייה ישירה בפרודוקטיביות ובשייכות שלו לעסק.

 

ימי כיף לקבוצות בצפון

כיצד לבחור ימי כיף לקבוצות בצפון?

כיום ניתן למצוא לא מעט פעילויות גיבוש לעובדים, ברגע בו אנו ניגשים לבחור פעילות גיבוש לעובדים אין מן הנמנע שנצטרך לעבוד עם חברה המתמחה בתחום. יחד עם החברה אנו נאפיין את הצרכים שלנו, את האופי של העובדים שלנו ואת שאר האפשרויות הרלוונטיות באזור הצפון. בין האפשרויות הטובות ביותר לפעילויות בצפון אנו רואים: גלישת מצוקים, אומגה, טיולי ג’יפים, טיולי סנפלינג בנחלים, קורסי גלישה וטיפוס, ODT, סנפלינג אתגרי לצד סנפלינג על כל סוגיו לדוגמא פעילות לקבוצות ויה פראטה. לחצו לצפייה ביום כייף לעובדים

אלו הפעילויות השכיחות, האיכותיות והטובות ביותר שיש להציע ואנו רואים אלפי ארגונים, מוסדות ועסקים אשר בוחרים לבחור בטיול אתגרי מהנה ומגבש.

מדוע מומלץ לבחור בסנפלינג לימי כיף בצפון?

אנחנו לא מכירים הרבה אנשים שלא אוהבים את הצפון, כל כך הרבה דברים אפשר למצוא בצפון מדינת ישראל – החל מנופים עוצרי נשימה, צמחיה פורחת ומשגשגת, הרים גבוהים ומרשימים, נחלי מים, מעיינות ואלו רק על קצה המזלג. סנפלינג נחשב לאחד הפעולות החווייתיות והמגבשות ביותר. השילוב בין סנפלינג לבין הצפון יוצר שילוב מדהים ועוצר נשימה, אנחנו בטוחים שאף אחד מן העובדים בארגון לא ישכח את יום הכיף הזה.

יום גיבוש אתגרי המשלב סנפלינג בצפון כולל כמה מרכיבים:

ראשית, ישנו חיבור לארץ, המשתתפים מטיילים בשביל המיועד ורואים את הארץ מזווית שונה ואחרת. מעבר לחיבור ולעובדה שכל יום הגיבוש מתקיים בחוץ, באווירה שונה לחלוטין מזו שהצוות שמגיע מורגל אליה, מתקיימת פעילות אתגרית ולרוב מדובר יהיה בפעילות סנפלינג (אם כי ישנן שלל פעילויות שאפשר לשלב באותו היום).

מעבר לכך שהיום המיוחד כולל את הפעילות האתגרית, חברת אשדות דואגת לפרטים רבים נוספים כמו אירוח בטבע עם תה שמכינים במקום ואפשרות לארוחה במקום מסודר שיקבע מראש (כל זאת בתיאום). למתעניינים, אפשר ליהנות מטיול ג’יפים מרגש ולמעשה, השמיים הם הגבול והריגוש לא מפסיק לאורך כל היום.

ימי כיף וגיבוש לקבוצות בכל הארץ

בחירת מסלול סנפלינג בצפון עבור ימי הגיבוש

בהתאם למסלול הנבחר יהיו מספר אזורי הגלישה. אפשר לראות כי ישנם שלל מסלולי סנפלינג בצפון, בהם מערת קשת, מערת זווית, מצוק דלתון ועוד. יחד, אפשר להחליט מהו המסלול המתאים ביותר עבור הקבוצה וזאת תוך התחשבות באורך המסלול הצפוי, מספר הגלישות, הגובה ובקשות אישיות.

חשוב להביא בחשבון גם את היכולות של הקבוצה, המרחק ממקום המגורים (ישנה גם אפשר לקיים סנפלינג במרכז ובדרום) ואת אורכו של המסלול. המומחיות והניסיון של חברת אשדות יעמוד לרשותך מהשיחה הראשונה ועד לסיום היום המיוחד.

החשיבות של יום גיבוש והיתרון של אשדות בשילוב פעילות אקסטרים

יום גיבוש כשמו כן הוא, מגבש. קבוצה של אנשים אשר עובדת באותו מקום תעבוד טוב יותר כאשר האנשים משתפים פעולה. ידוע כי המתח של יום העבודה והאינטראקציה שהיא פעמים רבות אינטנסיבית, יכולים להוביל גם ליחסים פחות טובים או ללחצים שפוגעים בתוצר של העבודה. יום גיבוש נועד להפוך את האווירה בצוות לטובה יותר והוא משפיע על תוצאות העבודה גם חודשים לאחר שהעובדים יצאו אליו.

בנוסף, יום גיבוש הוא הזדמנות של המנהלים ושל מקום העבודה להביע את ההערכה שלהם לעובדים. לכן, כדאי לבחור בפעילות מיוחדת ולא בפעילות שהעובדים יכולים לבצע בעצמם בקלות. כאן אפשר להבין את היתרון של סנפלינג בצפון כאשר הסיכוי שהעובדים ייצאו בעצמם לפעילות שכזו שלא במסגרת העבודה הוא סיכוי קטן יחסית.

כבר יותר מ- 20 שנה מתמחה חברת אשדות בתחומי הספורט האתגרי, ומציעה שלל אפשרויות עבור יום גיבוש וכיף לקבוצות חברות ועובדים. לאורך השנים ליווינו חברות רבות שביקשו להעניק לעובדיהן ימי גיבוש וכיף, בהם מושם הדגש על הנאה, חוויה יוצאת דופן ואתגרים אישיים וקבוצתיים. בין היתר, אנו מציעים ללקוחותינו טיולי סנפלינג בנחלים, סדנאות ODT, טיול ג’יפים, שלל פעילויות חברתיות, וימי גיבוש מלאים וארוחות בשטח ברמות שונות בהתאם לתקציבכם.

 

אשדות | ימי גיבוש לקבוצות חברות ועובדים

מה עושים במקרה שחלק מהקבוצה מפחדים מסנפלינג?

ישנם אנשים אשר חווים פחד גבהים וישנם אנשים אשר בטוחים שסנפלינג הוא חוויה שהם יכולים לעשות בקלות, אך כשהם מגיעים לשטח, עולות תחושות שונות. כל הרגשות הללו הם הזדמנות לגיבוש, הם הזדמנות של הצוות לעזור זה לזה והתפקיד של המדריך המנוסה הוא לעזור למי שמרגיש פחות בנוח.

בפועל, מתוך ניסיון של הוצאת ימי גיבוש רבים, אפשר לומר בביטחון כי המשתתפים מרגישים בטוחים. גם אלו אשר חוששים בתחילה ואף מפחדים מהחוויה, מתמסרים לה ונשארים עם זיכרון מרשים שכיף לחזור איתו הביתה.

ימי גיבוש לחברות בצפון זו חוויה שהצוות זוכר לאורך שנים

בחברות וארגונים רבים אפשר לראות תמונות של העובדים מיום גיבוש זה או אחר או פעילות של המקום. התמונות הללו תמיד מעלות חיוך וזיכרון משותף. החוויה שנעשית יחדיו חשובה עבור מקום העבודה והעובדים.

חוויה של סנפלינג בצפון היא חוויה שאי אפשר לשכוח. בין אם יצולמו תמונות במהלכה ובין אם היא תישאר בתוך סיפור שהעובדים ימשיכו לחלוק, הזיכרון יהיה שם כיוון שמדובר בחוויה אתגרית יוצאת דופן. הדבר אינו דומה בשום דרך לשום יום אחר כיוון שכאן העובדים חולקים זה עם זה את האתגר, את הרגשות ויוצאים החוצה ליום שהוא שונה מהשגרה שלהם.

ימי כיף וגיבוש חוויתיים לקבוצות ועובדים בצפון

חברת אשדות מתמחה בתחום האתגרי ומקיימת שלל פעילויות לאורכה ולרוחבה של הארץ. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו ולבנות יחדיו את יום הגיבוש המתאים עבורך. סנפלינג בצפון הוא אחת האפשרויות שאנו מציעים אך כדי לדאוג לכל הפרטים, לבחור את המסלול, את הפעילויות הנוספות, כל שעלייך לעשות הוא פשוט ליצור עמנו קשר: 052-230-0306

למה לבחור באשדות לתכנון יום כייף בצפון ?

בחירת חברה המתמחה בסנפלינג לימי כיף בצפון היא מלאכה לא קלה במיוחד, ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר:

  • ניסיון לצד ותק – אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו מחפשים חברה המתמחה בסנפלינג לשם יום כיף הוא הניסיון והותק של החברה איתה אנו נבחר לעבוד. הניסיון והותק אותם הם צברו במרוצת השנים נותן להם את היכולת לגשת לכל יום כיף בצורה מקצועית ואיכותית יחד עם היכולת לתת מענה יצירתי ומהיר לבעיות שונות העלולות לצוץ.
  • מוניטין החברה – חברה אשר פועלת מספר שנים יצרה לעצמה מוניטין, בדקו כי המוניטין של החברה איתה אתם רוצים לעבוד הינו גבוה – הן מבחינת ציוד, שירות לקוחות, מדריכי סנפלינג וטיב העבודה.
  • מגוון רחב של פעולות מגוונות – אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות מוגבל לפעילות אחת, אנו ממליצים לעבוד עם חברה המציעה מגוון רחב של פעילויות מגוונות, לדוגמא: גלישת מצוקים, אומגה, טיולי סנפלינג בנחלים, טיולי ג’יפים, פארק חבלים ושאר אטרקציות נוספות המתלוות אל הסנפלינג.
  • ביטוח לצד אחריות מקצועית – חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר עובדת לפי כל הנהלים תדאג לבטח את כל המשתתפים במלאכה לצד מתן אחריות מקצועית – כך תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות.
  • ציוד העומד בתווי התקן – בדקו כי כל ציוד הסנפלינג הינו איכותי ועומד בכל תווי התקן המחמירים ביותר.
  • בניית יום כיף בהתאמה אישית – חברה המתמחה בסנפלינג ונותנת מעטפת מלאה לימי כיף תדאג לתת לכם את האפשרות לבנות יום כיף בהתאמה אישית לצרכים שלכם, לחזון הארגוני ולאופיים של העובדים בארגון.

חברת אשדות הינה אחת מן החברות החלוצות והמובילות בישראל בעולמות הסנפלינג והספורט האתגרי. החברה פועלת ללא לאות למעלה מ – 25 שנים ועבדה במרוצת השנים עם אלפי חברות וארגונים שונים לצד לקוחות פרטיים ועסקיים. באשדות תוכלו למצוא מגוון רחב של פעולות לצד ציוד העומד בתווי התקן המחמירים ביותר. אנו מאמינים כי יום כיף צריך להיות בהתאמה אישית לכל ארגון ולכן אין מן הנמנע כי כל יום כיף יראה שונה מקודמו מאחר ואנחנו עובדים על התאמה מקסימלית לארגון ולעובדים המגיעים.

חברת אשדות מספקת ביטוח מקיף הכולל אחריות מקצועית הן בסנפלינג והן בשאר הפעולות האתגריות האחרות. מהצפון ועד הדרום אשדות מוכנה לעזור לכם לתכנן יום כיף בצורה מקצועית ואיכותית – התקשרו אלינו עוד היום!

תמונות מרגשות מהשטח

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

חברת אשדות מארגנת טיולי ג’יפים פרטיים מיוחדים בנחלים בכל רחבי הארץ – מדבר יהודה, בנגב, מסלולים במרכז וכמובן טיולי ג’יפים בצפון.

יותר מ- 20 שנה חברת אשדות המתמחה בתחומי הספורט האתגרי, מציעה טיולי אקסטרים עם חוויה למשפחות, קבוצות, טיולי בר מצווה ועוד. חוויה יוצאת דופן, גיבוש והנאה ברמה שלא היכרתם !

ויה פראטה בצוק מנרה התצפית היפה ביותר בישראל, מתאים למתחילים ולמתקדמים, משפחות וקבוצות. בצוקי מנרה ניתן לטייל כל השנה למעט אחרי הגשמים, הירשמו ליום כיף פרטי עם אשדות

ויה פראטה אקסטרים עוצמתי מלכת הפעילויות האתגריות לקבוצות, מתאים לימי גיבוש ומשפחות שאוהבות אתגרים, אקסטרים חווייתי מקובל ונפוץ מאוד באירופה. מצוק שהונגש לטיול בעזרת עבודה קשה של קדיחת עיגונים, סולמות, גשרונים, כבלים מאיזים וידיות לטיפוס

מכתש רמון הוא אתר מרהיב ביופיו, תופעת טבע מרתקת בישראל, הבור הענקי שנוצר במשך מאות מיליוני שנים בתהליך מרתק שמציג תופעות גיאולוגיות וסלעים קדומים.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן