סנפלינג בנחל תמר

נחל תמר ממוקם בדרום ים המלח, הוא מתאים לטיול לאורך כל ימות השנה ומתאים גם למתחילים או לקבוצות אשר רוצות ליהנות מהאתגר אך לא רוצות להתחיל מאתגר קשה מדי.

Rappelling In Nahal Tamar With Family

תוכן עניינים

סנפלינג בנחל תמר דרום ים המלח

נחל תמר ממוקם בדרום ים המלח, הוא מתאים לטיול לאורך כל ימות השנה ומתאים גם למתחילים או לקבוצות אשר רוצות ליהנות מהאתגר אך לא רוצות להתחיל מאתגר קשה מדי. גובה הסנפלינג המקסימלי בנחל הוא 20 מטרים ועל כן מתאים גם עבור משפחות עם ילדים שאינם גדולים, קבוצות עבודה כיום גיבוש וקבוצות שרוצות להתנסות בחוויה. המסלול משלב גלישת מצוקים וטיול רגלי קצר ומעניין.

המסלול מתחיל בהליכה מראש המסלול אל תוך הנחל. רמת הקושי היא נמוכה וקניון הנחל יפיפה. לאורך המסלול ישנן מספר ירידות המתבצעות בעזרת חבלים וסולם מתכת הקבוע במקום ולאחר מכן אפשר להתחיל לגלוש לאורך המפל הראשון אשר עומד על גובה של 14 מטרים. המפל השני מאפשר חווית סנפלינג בדרום בגובה 22 מטרים. היתרון של מסלול זה הוא שאפשר לדלג על הגלישה ולרדת במקומה ברגל, מה שיכול להתאים לקבוצות שיש בהן משתתפים אשר מעדיפים שלא לחוות את הסנפלינג אך רוצים להשתתף בטיול.

סנפלינג בנחל תמר עם אשדות טיולי אקסטרים
סנפלינג בנחל תמר עם אשדות טיולי אקסטרים

מיקום נחל תמר – צפון הערבה בצמוד לצומת הערבה
דרגת קושי קל מתאים למשפחות המחפשות אתגר קל
משך המסלול בנחל תמר כשעה ללא סנפלינג
עונה מתאימה אביב סתיו חורף
מספר מפלים 2
גובה מקסימלי 20 מ
נקודת התחלה אנדרטה מעל צומת הערבה

תיאור הפעילות במסלול נחל תמר

נחל תמר המצוי בצפון הערבה הינו מסלול הליכה קצר אתגרי ויפה משך המסלול 1 קילומטר, בנקודת ההתחלה יפגשו אתכם מדריכים מקצועיים של אשדות ויעבירו תדריך מסודר. בשלב זה תקבלו ציוד סנפלינג שישרת אתכם במהלך הטיול. כל הציוד אמין ואיכותי ועובר בדיקה מוקפדת לפני כל יציאה למסלול.
אם מגיעים עם רכבים פרטיים יש צורך להשאיר רכב בתחנת שאיבה עין תמר בסוף המסלול כדאי שיהיה לנו רכב שיחזיר אותנו אל נקודת ההתחלה מרחק של כ 3 דקות נסיעה.
מהאנדרטה נרד בשביל תלול ומסומן לתוך אפיק נחל תמר לאחר מכן נתחיל לרדת במפלים בנחל תמר. רשות הטבע והגנים (רטג) בנו ידיות ומאחזים נוחים שמאפשרים ירידה קלה ובטיחותית לאחר המפלון הראשון נרד בעזרת סולם גדול יציב ובטיחותי שהותקן במפל הראשון בנחל גובה המפל 10 מ ניתן לגלוש מפל זה או לרדת מהצד בעזרת הסולם מיד לאחריו נרד בעוד שני מפלונים בעזרת המאחזים שהותקנו בהם ונגיע למפל האחרון והגבוה במחל תמר גובה המפל 18 מ גם מפל זה ניתן לעיקוף וירידה בעזרת סולם נח ובטיחותי שהותקן בו בדרך כלל גולשים במפל זה 150 מ הליכה נוספת והגענו לסוף המסלול ולחניון נחל תמר.

סנפלינג נחל תמר בצפון הערבה אשדות טיולי אקסטרים
סנפלינג נחל תמר בצפון הערבה אשדות טיולי אקסטרים

לתאום ופרטים נוספים מוזמנים להתקשר לאיתמר 052-2300306 או להשאיר פרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם.

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן