סנפלינג מצוק שילת

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

סנפלינג מצוק שילת יום כיף פעילות אקסטרים עם אשדות (1)

כל מה שצריך לדעת על מצוק שילת עם המשפחה

אזור המרכז – סנפלינג במצוק שילת

אתר זה נמצא בישוב ענתות 10 דק נסיעה מירושלים כ 15 דק הליכה ממרכז השמורה.

במעלה הנחל מצוי אתר זה ניתן לשלב עם שכשוך בריכות הנחל.

באתר עין פרת ניתן לבצע סנפלינג במצוק שילת, גלישה ופעולות טיפוס. זהו אתר הטיפוס הראשון במעלה המאושר לטיפוס בארץ. אם אתם מחפשים אופציה של סנפלינג לילדים, האתר מתאים מאוד! תוכלו להתרשם מהסרטונים והתמונות.

אתר נגיש וקל בסמוך לצומת שילת. הליכה קצרה (3 דק’) מהרכבים אל המצוק. גובה המצוק בין 25-35 מטר. באתר ניתן לבצע פעילות סנפלינג במרכז, טיפוס ואומגה.

יום כיף עם המשפחה במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)
יום כיף עם המשפחה במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים, להתנסות בפעילות אקסטרימית בלתי רגילה, בגלישת סנפלינג שהיא חוויה בפני עצמה. סנפלינג מצוק שילת הוא פתרון נהדר למי שרוצה להתנסות באתגר של ממש, אך ללא הצורך בניסיון קודם ולעשות זאת במשותף עם אנשים אוהבים ומכל הגילאים (כמעט).

שילת סנפלינג עם אשדות אקסטרים (1)
שילת סנפלינג עם אשדות אקסטרים (1)

כמו כל טיול אחר, ובייחוד כשמדובר בטיול הכולל סנפלינג מצוק שילת, חשוב מאד לבדוק את תנאי מזג האוויר מראש ולוודא שהם נוחים ונעימים. עומס חום כבד מדי עשוי להקשות מאד על ההליכה וגם על הטיפוס ולהפוך את כל הטיול לחוויה פחות נעימה. גשם גם הוא לא תמיד מהנה, ובייחוד כשרוצים לרדת את הצוק בבטחה וליהנות מכל מה שסביב לו. מעבר לכך, חשוב לבדוק את הציוד וכאשר יוצאים עם חברה, המתמחה בהוצאת טיולי סנפלינג, לוודא כי הוא עומד בכל התקנים הנדרשים. אם יש ברשותכם ציוד סנפלינג שרכשתם מבעוד מועד, דאגו להתאים אותו כהלכה לכל הלוקחים חלק בחוויה עצמה. חשוב לדעת:

מצוק שילת מציע נוף נהדר וגם התנסות בפעילות שהיא כולה אקסטרים. יש אמנם לא מעט מקומות בארץ שמציעים זאת גם כן, אך כשמדובר בילדים, אין כמו מצוק שילת. המצוק מתאים לגלישה לגולשים מנוסים מאד (החלק המזרחי שלו) וגם לגולשים מתחילים, כולל ילדים (בחלק היותר מערבי שלו). ולכן, אם אתם מחפשים חופשה קצת אחרת ופעילות שתתאים לכל בני המשפחה, הרי שמדובר באטרקציה בלתי רגילה. מצוק שילת מתנשא לגובה של 50 מטרים, אולם החלק המיועד הן לגלישה והן לטיפוס בו הינו בגובה של בין 30 ל-35 מטרים. את הירידה הזו אפשר לרדת ולעלות כמה פעמים וכך להאריך את זמן החוויה עצמה. יתרון בולט של המקום הוא עובדת היותו מוצל עבור הגולשים לאורך כל שעות היום, מה שמקל מאד על הטיפוס ובייחוד בימים חמים. יתרון נוסף הוא לכאלה שאינם רוצים להתנסות בסנפלינג. אם אתם מגיעים אל השטח עם חברים או עם בני משפחה שחוששים מהפעילות האקסטרימית הזו, יש נוף מקסים מסביב וגם מקומות מתאימים לעשות בהם פיקניק.

התשובה היא, כאמור, כן. סנפלינג מצוק שילת מתאים למשפחות עם ילדים בשל מבנהו המיוחד של המצוק. בחלקו המערבי יותר, כפי שמצוין מעלה, ניתן ליהנות מסנפלינג יחד עם בני המשפחה, כולל עם הילדים הצעירים. זוהי דרך נפלאה, כמשפחה, לתרגל פעילות שהיא קצת שונה, כזו המצריכה התגברות על פחדים, אומץ וגם תעוזה. כך יכולים הילדים הצעירים לצפות בהוריהם ובמבוגרים יותר מתמודדים בהצלחה במשימה ולחכות אותם לאחר מכן, בעזרתם כמובן של מדריכים מיומנים ובעלי הכשרה מתאימה. זוהי התמודדות אישית אמנם, אך גם קבוצתית ולכל אחד מבני המשפחה ומהקבוצה כולה היכולת להשפיע על האחרים, לעודד אותם וגם לחזק.

אקסטרים לכל המשפחה סנפלינג בשילת (1)
אקסטרים לכל המשפחה סנפלינג בשילת (1)

סנפלינג במצוק שילת מתאים לבני 7 ומעלה. ולכן אם אתם מתלבטים באיזה מקום יוכלו הילדים שלכם להיחשף לסנפלינג ואף להתנסות בכך, מצוק שילת הוא המקום המתאים לעשות זאת בפעם הראשונה.

סנפלינג עם ילדים במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)
סנפלינג עם ילדים במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)

אין צורך בניסיון קודם בסנפלינג במצוק שילת, ולכן הוא מושלם לילדים צעירים (כאמור, בני 7 ומעלה) וגם למבוגרים יותר שאינם התנסו מעולם בפעילות מסוג כזה.

מצוק שילת פעילות אקסטרים במרכז עם אשדות אקסטרים (1)
מצוק שילת פעילות אקסטרים במרכז עם אשדות אקסטרים (1)

אם אתם רוצים ליהנות מחוויה מיוחדת, כדאי לכם לפנות לחברת סנפלינג מקצועית שתלווה אתכם באותו היום. יש לא מעט חברות סנפלינג, המציעות את שירותיהן, והבחירה ביניהן לא תמיד קלה. יחד עם זאת, אם מקפידים להתייחס לכמה פרמטרים עיקריים, אפשר לאתר את אותה חברה שתיקח אתכם ליום מהנה ומאתגר, המתאים לכל המשפחה. אחד הפרמטרים החשובים מכל שיש לבחון הוא מידת הניסיון בתחום. מכיוון שמדובר בילדים צעירים, מומלץ לפנות אך ורק לחברה עם ניסיון בהוצאת טיולים מאתגרים למשפחות, ועל אחת כמה וכמה כאלה שמעורבות בהן פעילויות מאתגרות, כמו סנפלינג. מעבר לכך, יש לוודא שחברה זו נעזרת בכל ציוד הסנפלינג הנדרש במקום, ציוד איכותי ומתקדם העומד בכל התקנים הנדרשים. ציוד סנפלינג זה נועד להציע את מידת האבטחה הטובה ביותר בעת הפעילות ולכן חשוב שיהיה תקין.

פעילות אקסטרים למשפחה במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)
פעילות אקסטרים למשפחה במצוק שילת אשדות אקסטרים (1)

יציאה אל הטבע יחד עם כל בני המשפחה היא כייף של ממש, אך לעיתים, וזה תלוי כמובן ביעד עצמו, יכולה להיות גם אתגר. אם אתם משפחה שחובבת טיולים ורוצה לצאת לטיול שהוא קצת אחר, סנפלינג הוא בהחלט פתרון מתאים. סנפלינג מצוק שילת עם חברת אשדות מבטיח לכם ארגון כהלכה מותאם ישירות אליכם ואל כל בני המשפחה וגם יציאה אל מקום שאפשר לעסוק בו בפעילות אקסטרימית נפלאה גם בגילאים הצעירים (7 ומעלה, כפי שציינו). חברת אשדות מביאה אתה ניסיון עשיר בפעילויות כאלו וברשותה כל הציוד הנדרש כדי שכולם תחזרו שלמים הביתה ובעיקר – עם חוויות נפלאות מטיול סנפלינג מדהים. לפרטים נוספים אודות טיולי הסנפלינג שלנו, כולל סנפלינג מצוק שילת, צרו אתנו קשר בטלפון 0522300306. נשמח לעמוד לרשותכם ולענות על כל שאלה.

תמונות מרגשות מהשטח

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

טיול ג'יפים מהנה עם מסלולים קלים המשלב סנפלינג תצפיות מרהיבות וטיולים רגליים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן