סנפלינג למתחילים ברמת קושי נמוכה עד בינונית

פתרון למטיילים שמתעניינים בסנפלינג למתחילים, קבוצות שרוצות לחוות את הארץ בצורה אחרת, ישנם שלל מסלולי טיול מרתקים, מאתגרים וקלילים. אם רציתם לצאת לטיול משפחתי ואתם דואגים שהילדים יוכלו להנות מהפעילות,

סנפלינג למתחילים לילדים ולמבוגרים

תוכן עניינים

מפליא, אבל סנפלינג זה לא רק למיטיבי לכת

יש פתרון למטיילים שמתעניינים בסנפלינג למתחילים, עבור קבוצות שרוצות לחוות את הארץ בצורה אחרת, ישנם שלל מסלולי טיול מרתקים, מאתגרים וקלילים. היתרון של המסלולים הללו הוא האפשרות ליהנות מחוויית הגלישה או אפילו מגשר חבלים. אם רציתם לצאת לטיול משפחתי ואתם דואגים שהילדים יוכלו להנות מהפעילות, אתם יכולים להיות רגועים, כאן תמצאו פעילויות שמתאימות לילדים, למבוגרים וכל מי שבעצם חסר ניסיון ורוצה להתחיל ולטעום מהריגוש של סנפלינג בישראל. ספויילר קטן, יש מצב בהחלט שתמשיכו למסלולים נוספים, מתמכרים לריגוש בקלות. תוכלו בהמשך לצאת למסלולים נוספים בעולם ולשדרג כל טיול.

המסלולים השונים אליהם אפשר ללכת מתאימים לרמות קושי שונות, הן של גלישה והן של הליכה. רבים, אוהבים את הארץ, אך לא מעוניינים לצאת לטיול ארוך או קשה במיוחד.

סנפלינג למתחילים : מערת קשת

מערת קשת היא אחת מהיעדים בעלי הנוף המרשים בגליל המערבי. המערה היא למעשה שריד של מערה שהתמוטטה ועתה מה שנותר באתר הוא הקשת המרהיבה (בתוספת הנוף לחוף הים התיכון). רמת הקושי של הטיול היא בינונית ובאתר ניתן לבצע גלישה מגובה 35 או 50 מטרים ובסיום ליהנות מהליכה קלילה מתוך המערה חזרה אל האתר. אפשרות נוספת היא ליהנות מגשר הימלאיה, חוויה אתגרית, עם או ללא מסלול הליכה.

סנפלינג למתחילים : מצוק דלתון

מצוק דלתון נמצא בסמוך למושב דלתון והוא אזור אידאלי לחוויית סנפלינג לאוהבי האתגר. ההליכה מן החניה אל אזור הגלישה אורכת דקות ספורות וגובה הגלישה יהיה 15 או 30 מטרים (על פי דרישה). בנוסף לפעילות הטיפוס אפשר ליצור במקום אומגה מרשימה באורך 70 מטרים. זהו אזור מעולה ליום גיבוש כאשר ניתן לשלב בנוסף לפעילות האתגרית גם טיול באזור, עצירה לתה בטבע ופעילויות נוספות.

סנפלינג למתחילים : מחצבות קדומים

אתר מחצבות קדומים נחשב מסלול קליל מאד ונמצא ליד בית אורן, מה שהופך אותו לאידאלי עבור פעילות גיבוש, יום כיף ואפילו פעילות לטיולי בת מצווה ובר מצווה. המיקום של בית אורן הופך את הגישה לנוחה ורמת הקושי של המסלול היא מינימלית. במקום ישנו קיר מלאכותי ואפשר לבצע במקום סנפלינג, טיפוס, אומגה ולבנות פארק חבלים, על פי הדרישה. כהשלמה, אפשר לצאת לטיול ג’יפים בסביבה.

סנפלינג למתחילים : מצוק גפת

סנפלינג במצוק גפת מתאים למחפשים טיול ברמת קושי בסיסית או ברמה בינונית. אפשר לקבוע את המסלול בהתאם לרמה המתבקשת. האתר נמצא מעל לבקעת בית הירדן, בסמוך לבית שאן. במקום אפשר לבצע מקטע סנפלינג בצפון מגובה של 15 או 35 (בהתאם למסלול הנבחר מראש) ובסיום, המעוניינים יכולים להמשיך בטיול אל הבריכות הטבעיות המצויות בנחל.

סנפלינג למתחילים : הנקיק השחור

דוגמה לטיול שיכול להיות מעניין יהיה הנקיק השחור. מסלול זה משלב מספר מקטעי גלישה (עם אפשרות לוותר על אחד ופשוט לקפוץ למים), הוא ארוך יחסית (כשבע שעות הליכה, תלוי בקצב ובמספר המשתתפים) ומחייב יעד בשחייה. זהו מסלול מרתק, מיוחד, אך הוא מתאים עבור אנשים וקבוצות שמחפשים ליהנות מחוויה אתגרית ברמת קושי בינונית.

סנפלינג למתחילים ברמת קושי נמוכה עד בינונית 1 אשדות

המלצות למתחילים ולכאלו שרוצים להתקדם בסנפלינג

סנפלינג זו פעילות אתגרית ומשחררת שיכולה להיות מהנה מאוד. עם זאת, חשוב להיות מודעים לסיכונים ולנקוט באמצעי זהירות כדי להישאר בטוחים. הנה כמה המלצות לסנפלינג למתחילים:

  1. קבלו הכשרה מקצועית. לפני שאתם יוצאים לסנפלינג, חשוב לקבל הכשרה מקצועית ממדריך מוסמך, באשדות אנו מקפידים שכל המדריכים יעברו את ההכשרות המתאימות. ההכשרה תלמד אתכם את הטכניקות הבסיסיות של הסנפלינג, כולל איך ללבוש את הציוד, איך להשתמש בציוד, ואיך להימנע מטעויות שעלולות להיות מסוכנות. במסגרת הטיול המודרך תקבלו הדרכה מסודרת לגבי כל הפעילות. אם אהבתם והתחברתם תוכלו להתחזק בקורס סנפלינג למתחילים ומתקדמים שיאפשר לכם לצאת בעתיד לסנפלינג עצמאי ובטיחותי.
  2. השתמשו בציוד תקין. סנפלינג זו פעילות שמצריכה שימוש בציוד תקין. חשוב לבדוק את הציוד לפני כל שימוש, ולוודא שהוא תקין ואינו פגום. אם אתם לא בטוחים לגבי ציוד מסוים, אל תשתמשו בו, נשמח לעזור ולייעץ לכם בהתאם לפעילות.
  3. בחרו את המסלול המתאים. לא כל המסלולים לסנפלינג מתאימים למתחילים. חשוב לבחור מסלול שמתאים לרמת הניסיון שלכם, ולא קשה מדי. אם אתם לא בטוחים לגבי המסלול, התייעצו עם מדריך מוסמך, הטיולים באשדות הם טיולים מודרכים שנבנים בהתאמה לקבוצה הן מבחינת האזור והן מבחינת רמת הקושי.
  4. היו מודעים לסביבה. סנפלינג מתבצע בדרך כלל בסביבה טבעית, חשוב להיות מודעים לסביבה ולסכנות האפשריות. הימנעו מסנפלינג בתנאי מזג אוויר קשים, והיו מודעים לתנועה של סלעים וענפים. ישנה חשיבות לוודא שאכן האתר פעיל בעונה ואין סכנה ביטחונית או בטיחותית, אין שיטפונות ואין סכנת התדרדרות. לשם כך מומלץ לצאת לטיול מסוג זה עם מדריך שיודע את כל הדרישות ומעודכן באופן רציף.
  5. לכו עם חברים. סנפלינג הוא פעילות מסוכנת יותר כאשר מבצעים אותה לבד. חשוב ללכת עם חברים, כדי שתוכלו לעזור אחד לשני במקרה הצורך. באופן כללי סנפלינג יכול להיות נפלא כשיוצאים כזוג אך ככל שתרחיבו את הקבוצה תוכלו להנות ממגוון פעילויות מהנה שמתאים לכולם ובכל מקרה אתם יכולים להיות רגועים כשיש מדריך מקצועי שמלווה אתכם.
  6. היו סבלניים. סנפלינג הוא פעילות שדורשת סבלנות. אל תמהרו, והקפידו לעשות את הדברים בדרך הנכונה. אם אתם מרגישים שאתם מתעייפים, קחו הפסקה. המדריך המקצועי שלנו יודע לכוון לנקודות עצירה מעניינות, בחלקן מוצלות וחלקן מאפשרות תצפית על הנוף בו אתם נמצאים במבט על.

אם תיזהרו ותנקטו באמצעי זהירות, תוכלו להנות מפעילות סנפלינג מהנה ובטוחה גם כשאתם מתחילים בעולם הסנפלינג.

ימי גיבוש, אירועים מיוחדים, יציאת קבוצות למסלול קליל (או מאתגר)

כל המסלולים של סנפלינג למתחילים מתאימים עבור קבוצות אשר יוצאות ליום גיבוש, עבור אירועים מיוחדים ומתאימים גם עבור קבוצות שאוהבות לטייל בארץ. את ההחלטה לאיזה מסלול לצאת ובאיזה מבין האופציות לבחור (במקרים בהם ישנן כמה אפשרויות גלישה), יש לתאם מבעוד מועד ותמיד מומלץ לשמוע על אפשרויות בילוי נוספות הקיימות בסביבה.

יציאה לפעילות אתגרית כמו סנפלינג יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת ותמיד יש להקפיד על בטיחות. משמעות הדבר שיש לצאת עם מדריך מנוסה, חברה שמחזיקה בביטוח, מקפידה על ציוד איכותי ושמור. כמו כן, יש לדאוג לצאת לדרך עם מים, כובע ונעליים סגורות.

רוצים לשמוע עוד פרטים? יש לכם שאלות? זה הזמן ליצור קשר:

052-5300306

סנפלינג למתחילים

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן