יתרונות ליום גיבוש אתגרי לקבוצות

ימי גיבוש לקבוצות היא הזדמנות להסביר לעובדים, ללא מילים, כמה השקעה הוכנסה ליום זה וכמה העובדים באמת חשובים למקום העבודה

סנפלינג במערת קשת - אשדות טיולי אתגר וסנפלינג בישראל

תוכן עניינים

היתרונות של ימי גיבוש אתגריים לקבוצות

כמה פעמים הציעו לכם יום גיבוש במסעדה? אז לא עוד! הנה מספר יתרונות ליום גיבוש אתגרי מפתיע במיוחד, תהיו בטוחים שהקבוצה תהיה מרוצה, באשדות אנו יודעים לבנות יום גיבוש אתגרי שמתאים לרמת הניסיון והצרכים הייחודיים של המשתתפים.

יום גיבוש אתגרי הוא יוצא דופן ובהחלט שובר שיגרה

ישנן פעילויות רבות שהעובדים יכולים לעשות לבד, עם המשפחות שלהם ועם החברים. במקרה של פעילות אתגרית, ניתן להעריך שעבור רבים תהיה זו הפעם הראשונה שהם יצאו אליה.

אלו שכבר חוו ימי גיבוש אתגריים לקבוצות, ישמחו לחזור עליהם שנית. ימי גיבוש לקבוצות היא הזדמנות להסביר לעובדים, ללא מילים, כמה השקעה הוכנסה ליום זה וכמה העובדים באמת חשובים למקום העבודה.

פעילות גיבוש אתגרי דורשת סבלנות

לעתים, במהלך ימי גיבוש לקבוצות, חלק מהמשתתפים רוצים לשאול שאלות, לעצור לרגע ולהרגיש ביטחון.

פעילות סנפלינג, אומגה, נסיעה בג’יפ ואחרות, דורשות לעתים התמודדות עצמית ובעזרת סבלנות ההתמודדות הופכת לחוויה נעימה. במקרה של סנפלינג צריכים לגלות סבלנות אחד כלפי השניה כך נצליח לשמור על הבטיחות של כולם בטיפוס ובגלישה.

לפעילות האתגרית יש יתרון בכך שכל המשתתפים נפתחים זה לזה ומגלים סבלנות וסובלנות. התנהגות שפעמים רבות ממשיכה להתקיים לאחר שהעובדים חוזרים לשגרה.

הנאה לאורך כל היום

המטרה של ימי גיבוש אתגריים לקבוצות היא ליהנות. העובדים יחוו חוויה יוצאת דופן וייקחו איתם זיכרון שיישאר לאורך שנים רבות. ההנאה חייבת להיות חלק בלתי נפרד כאשר יוצאים אל יום גיבוש ובתכנון נכון אפשר לבחור את הפעילויות הנכונות ביותר עבור הצוות וזאת תוך התחשבות במספר המשתתפים, אופיים, הצורך של העבודה ועוד.

הגעה אל יעדים קסומים

ארץ ישראל מציעה לנו שפע של יעדים קסומים ומיוחדים. יום הגיבוש יכול להיות הזדמנות נפלאה להגיע אל יעדים מיוחדים, לרוב היעדים האלו מאפשרים הצצה למקומות נדירים שאי אפשר לפגוש בפעילות היומית השגרתית.

בין אם יום זה כולל סנפלינג אל נקיקי נחל, סנפלינג במערה, טיול ג’יפים בצמוד לנחלים או קפיצה מגשר, כל הפעילויות מתקיימות באתרים מיוחדים ולא פעם המשתתפים מביעים נכונות לחזור שוב לאזור ושמחים על ההזדמנות שניתנה להם להגיע אליהם.

קצת רקע על יום גיבוש אתגרי

יום גיבוש משלב בין האלמנטים הנדרשים ביום זה; גיבוש בין אנשי הצוות ויציאה מהשגרה, לבין פעילות שהיא אתגרית. הפעילות יכולה להיות סנפלינג, אומגה, טיול ג’יפים ועוד.

כל חוויה בימי גיבוש לקבוצות מתוכננת בקפידה רבה והמשתתפים מקבלים את כל הנדרש להם כדי ליהנות מהיום. מקום העבודה מקבל את ההזדמנות להכניס אלמנטים שחשובים לו וכל זאת בתכנון מוקפד.

ההחלטה איזו פעילויות לקיים תקבל לאחר חשיבה מקדימה והבנה מה הצורך שלך ואם ישנן מטרות ספציפיות ליום זה.

הניסיון שלנו מאפשר לנו להציע לך מבחר גדול של אפשרויות ולהתאים את הפעילות למקום שנוח לך בארץ. לפרטים נוספים, נשמח לעמוד לרשותך:052-2300-306


Youtube

גלשו לערוץ היוטיוב שלנו

וצפו בפעילויות שאתם יכולים להתנסות בהם.

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

נחל צין נמצא באיזור הנגב הוא נחשב לאחד מנחלי האכזב הגדולים בישראל, בטיול ג'יפים לנחל צין תוכלו להנות מתצפית מרהיבה של נוף מדברי

טיול ג'יפים מהנה עם מסלולים קלים המשלב סנפלינג תצפיות מרהיבות וטיולים רגליים

טיול ג'יפים לנחל סמך, מתאים למשפחות המים זורמים ונהנים מעצים פורחים ויופי מרהיב, מספר נקודות עצירה להנאה מושלמת בטבע

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן