נחל קומראן: טיול סנפלינג שלא תשכחו

נחל קומראן, ידוע בהיסטוריה העשירה והמערות הקדומות שבו, מציע גם את אחת מהחוויות המרתקות ביותר לאוהבי האקסטרים - סנפלינג. כאשר אתם מתכננים טיול סנפלינג בנחל קומראן, אתם לא רק צופים בנופים עוצרי נשימה, אלא גם חווים את התרגשות הגלישה בחבלים בין מצוקים ומערות.

Trip In The Qumran River With A Group Of Travelers 18.1.23

תוכן עניינים

חוויות מטיולי סנפלינג בנחל קומראן

מעבר לעולם הקסום של קומראן אינו רק סיור היסטורי אלא חוויה מרתקת שמשלבת ספורט אקסטרים והיסטוריה עתיקה. במרחב הזה, המפורסם בזכות מגילות ים המלח, ניתן להגשים פעילויות מרגשות כמו סנפלינג, תוך כדי חשיפה לאתרים ארכיאולוגיים שאין להם תחליף.

קומראן, הממוקם לאורך נחל קומראן, מציע מסלולי גישה אל עולם העתיקות שבו. מערות קומראן, שבהן נמצאו המגילות, הן מקום מרכזי בסיורים. אך מה הופך את קומראן ליעד מיוחד הוא השילוב בין המרקם ההיסטורי לבין האפשרות לבצע במקום פעילויות אקסטרים.

חווית אקסטרים בזירה היסטורית

סנפלינג בנחל קומראן מציע יותר מסתם התרגשות ואדרנלין, הוא מספק גם פרספקטיבה חדשה על אחד מהאזורים ההיסטוריים בישראל. בעודכם גולשים מהצוקים תוכלו להתבונן בנופי המדבר המרהיבים ולהציץ אל תוך האופק ההיסטורי שבו עבר והווה מתמזגים. זווית המבט הייחודית מאפשרת חיבור עמוק יותר למקום ולמשמעותו, כשכל רגע בו הינכם גולשים הוא גם הזדמנות להערכה ולהתלהבות מההיסטוריה המורכבת של האזור.

קומראן: אקשן ותרבות בטיול אחד

לכל מי שמחפש טיול שילוב של תרבות ואקשן, קומראן מציע פעילות ייחודית שתתקשה למצוא במקומות אחרים. כאן, אפשר ללמוד על העבר העתיק תוך כדי ניצול ההווה לפעילויות מרגשות. בין אם אתם מחפשים לגלוש בין מערות או לרדת בחבלים מצוקי קומראן, כל פעילות תהווה חוויה בלתי נשכחת.

תיכנון והכנה לטיול סנפלינג

טיולי סנפלינג בנחל קומראן מתאימים לכל השנה, עם אופציות לחצי יום או יום שלם, כולל פינוקים כמו ארוחות ופינות מנוחה. למתכננים גם יש אפשרות לטיולים ליליים, שמוסיפים קסם מיוחד לחוויה. הטיולים מלווים על ידי מדריכים מנוסים של אשדות, המבטיחים בטיחות מרבית והדרכה מקצועית.

בטיחות בטיול לקומראן

הבטיחות במהלך פעילויות אלו היא עליונה בראש סדר העדיפויות. עם ציוד מתאים והכוונה מקצועית, כל פעילות בקומראן תהיה לא רק מהנה אלא גם בטוחה. כך שבסוף כל יום של פעילות, תוכלו לחזור הביתה עם זיכרונות של ריגוש והערכה עמוקה למקום המיוחד הזה.

לסיום, כאשר אתם מתכננים טיול לקומראן, אל תחששו לכלול גם פעילות סנפלינג או טיול חבלים. זוהי הזדמנות לחוות את האזור מזווית שלא רבים מכירים ולצאת מגבולות הנוחות המוכרים תוך כדי חיבור להיסטוריה העשירה ולנופים המרהיבים של קומראן.

באשדות אקסטרים, אנו מחויבים להעניק לכם את החוויה האולטימטיבית של פעילות חיצונית בקומראן ובסביבותיה. אנו מציעים מגוון רחב של פעילויות אקסטרים, כולל סנפלינג, טיולי ג’יפים והרפתקאות בטבע הפראי. המדריכים שלנו הם מומחים בתחומם ומחויבים לבטיחותכם ולהנאתכם. כל פעילות מתוכננת תוך דגש על כללי בטיחות והתאמה אישית לקבוצה.

אם אתם מחפשים לשלב את אהבתכם להיסטוריה עם אדרנלין של פעילויות אקסטרים, אשדות אקסטרים הוא המקום בשבילכם. צרו קשר עוד היום ותזמינו את הטיול הבא שלכם בקומראן לחוויה בלתי נשכחת!

 

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים
איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

יצירת קשר

פנו אלינו בטלפון 052-230-0306
או השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מאמרים שיעניינו אותך
סנפלינג בנחל חצצון
סנפלינג בנחל קומראן
סנפלינג בנחל תמר
צפון מדבר יהודה
טיול בר ובת מצווה
טיולי ג'יפים ומסלולי ג'יפים בצפון ובדרום
פעילויות דומות

הקניון השחור - אחד מהמסלולים היפים בארץ. מסלול אתגרי המשלב פעילות גלישה עם שחייה בבריכת הנקיק והליכה ממושכת (כ 6 ק”מ). טיול אקסטרים אמיתי מטורף, קניונינג בנקיק השחור הטיול המושלם עבורכם

נחל חצצון הנחל האתגרי והקשוח ביותר במדבר יהודה עם המפל הגבוה ביותר ומאושר בישראל 120 מטר בהמשך הנחל עוד מפלים בגבהים של 60 40 30 מיועד למטיבי לכת

אתר גלישה המצוי בגליל העליון בתוך שמורת צוק מנרה באתר יש נוף מרהיב תודות למיקומו מעל העיר קרית שמונה ניתן לראות מהאתר את  הר החרמון עמק החולה קרית שמונה ורמת  הגולן גובה הגלישה 36 מ והוא האתר הגבוה ביותר המאושר בצפון הארץ

נחל קומראן הינו אחד הנחלים היותר אטרקטיביים ומטוילים לקבוצות המשפחות המעוניינות בחוויה אתגרית של גלישת צוקים הסיבות שנחל קומראן מאוד מושך גולשים הינו המיקום שלו. קומראן הוא הנחל הצפוני ביותר במדבר יהודה והקרוב ביותר למרכז הארץ.

נחל תמר ממוקם בדרום ים המלח, הוא מתאים לטיול לאורך כל ימות השנה ומתאים גם למתחילים או לקבוצות אשר רוצות ליהנות מהאתגר אך לא רוצות להתחיל מאתגר קשה מדי.

ויה פראטה בצוק מנרה התצפית היפה ביותר בישראל, מתאים למתחילים ולמתקדמים, משפחות וקבוצות. בצוקי מנרה ניתן לטייל כל השנה למעט אחרי הגשמים, הירשמו ליום כיף פרטי עם אשדות

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן