כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לפעילות סנפלינג בצפון

בשלב הראשון כל שעליכם לעשות הוא להחליט לאן לצאת. ישנם שפע של מסלולי סנפלינג בצפון וכל שעליכם לעשות הוא לבחור באחד המתאים לכם תוך התחשבות במידת הקושי, אפשרויות הכניסה ורמת האתגר. אתם לא חייבים להחליט לבד על היעד, באפשרותכם גם להתייעץ ולתאם ציפיות מראש עם חברה מנוסה בתחום.

תוכן עניינים

שלב ראשון – החלטה על היעד

בשלב הראשון כל שעליכם לעשות הוא להחליט לאן לצאת. ישנם שפע של מסלולי סנפלינג בצפון וכל שעליכם לעשות הוא לבחור באחד המתאים לכם תוך התחשבות במידת הקושי, מה תוכלו לראות מהאתר, אפשרויות הכניסה אליו ורמת האתגר. אתם לא חייבים להחליט לבד על היעד, באפשרותכם גם להתייעץ ולתאם ציפיות מראש עם חברה מנוסה בתחום.

שלב שני – בדיקת החברה שמוציאה סנפלינג בצפון

במידה ואתם לא מתכננים לצאת לבד לחוויה ולא שולטים בעולם החבלים והגלישה, אתם צריכים לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום. על החברה להביא איתה ניסיון עשיר בתחום, היא צריכה לענות על כל שאלותיכם, להיות נעימה מבחינת התשובות ועליה להחזיק בביטוח מתאים. אם אתם מעוניינים להוציא את הצוות שלכם ליום גיבוש, כדאי לברר מה עוד יכולה לתת לכם החברה מלבד הגלישה עצמה.

שלב שלישי – הגעה לאתר

חשוב מאד להגיע אל האתר בזמן שנקבע מראש ועם הציוד המתאים. פעילות של סנפלינג בצפון מחייבת אתכם להגיע לבושים מתאימים לעונה אך עם נעליים סגורות, להצטייד בכובע ובאופן כללי להגן על עצמכם. אתם צריכים להתייחס אל יציאה ליום אתגרי כפי שאתם מתייחסים לטיול אחר. חלק מהמסלולים הם ארוכים והחוויה יכולה להימשך מספר שעות. לכן, חשוב להצטייד באוכל ושתייה מספיקה ובאופן כללי, לדאוג לכל מה שתצטרכו, מעבר לחוויית הגלישה עצמה וההליכה במסלול. דוגמא לחוויית סנפלינג שמתאימה למתחילים תמצאו במצוק דלתון שבצפון

שלב רביעי – תמונות וחוויות

 אחת השאלות שאנשים מעלים היא אם אפשר לצלם את החוויה. התשובה לכך נעוצה לרוב באתר אליו הולכים. פעילות סנפלינג בצפון היא לא פעילות מסוכנת. כאשר היא מתבצעת בליווי של מדריך מקצועי, מנוסה ועם ציוד מתאים, אין כל סיבה לדאוג ולכן, חלק מהזמן הידיים יהיו משוחררות או לפחות אחת מהן ואפשר יהיה לצלם את הגלישה (לעתים תוך כדי ולעתים מהצד). עם זאת, במסלולים כמו הנקיק השחור אי אפשר להימנע מטבילה במים ולכן מצלמות ומכשירים ניידים שאינם אטומים ומתאימים למים יישארו ברכבים (או בבית).

למי מתאים לצאת לסנפלינג

חווית הסנפלינג היא חוויה יוצרת דופן. ישנן קבוצות אשר באופן קבוע מטיילות בארץ, לאורכה ולרוחבה, וגולשות בכל אתר אפשרי. מלבד אותן קבוצות, החוויה מתאימה מאד לקבוצות אשר יוצאות אל יום גיבוש, היא מתאימה כפעילות בר או בת מצווה, לקבוצות המטיילות בארץ ומוכנות להתארגן מראש על יום מיוחד שכזה ועוד.

לפרטים נוספים, נשמח לענות על שאלותיכם: 052-5300306 איתמר

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

טיול ג'יפים מהנה עם מסלולים קלים המשלב סנפלינג תצפיות מרהיבות וטיולים רגליים

טיול ג'יפים לנחל סמך, מתאים למשפחות המים זורמים ונהנים מעצים פורחים ויופי מרהיב, מספר נקודות עצירה להנאה מושלמת בטבע

נחל תמרים הינו הנחל השני המצוי בנחלי מדבר יהודה לאחר נחל קומראן נחל זה נחשב לאחד מהיפים והאתגרים בנחלים המאושרים בדרום הארץ. זהו מסלול מצוין בתור סנפלינג בדרום. תחילת המסלול בחניון נחל תמרים המצוי 4.5 ק"מ דרומה מהישוב אבנת

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

עין פרת - מסלול נהדר לטיול סנפלינג האתר נמצא בישוב ענתות 10 דק נסיעה מירושלים כ 15 דק הליכה ממרכז השמורה. נחל מדהים ושופע מים. גובה הגלישה: 40 מטר ניתן לשלב את המסלול עם שכשוך בריכות הנחל.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן