הגיל המתאים לצאת אל סנפלינג

הילדים של היום חשופים מגיל צעיר לשלל גירויים. עם זאת, אפשר לראות את העיניים הזורחות של כל ילד כשהוא יוצא החוצה, מתהלך בשבילים היפים של הארץ וכשהוא לוקח חלק בפעילות אתגרית.

סנפלינג לילדים במצוק שילת

תוכן עניינים

אין באמת גיל מתאים לסנפלינג

הילדים של היום חשופים מגיל צעיר לשלל גירויים. עם זאת, אפשר לראות את העיניים הזורחות של כל ילד כשהוא יוצא החוצה, מתהלך בשבילים היפים של הארץ וכשהוא לוקח חלק בפעילות אתגרית. למעשה, אפשר לראות ילדים מגיל צעיר מאד משתתפים בטיולי סנפלינג. בהתאם לגיל הילדים אפשר לבחור את המסלול כך שהם יוכלו להיות פעילים וליהנות בדיוק כמו המבוגרים.

כמו שאפשר לראות ילדים צעירים שכבר גולשים בהנאה, מבוגרים אשר חושבים שהם כבר ראו לא מעט, מגיעים לפעילות זו ונהנים ממנה לא פחות מהצעירים. כיוון שאין צורך בידע מיוחד כדי לצאת לאתגר והמדריך עומד לרשותכם גם כדי לדאוג לבטיחות שלכם וגם כדי לענות על כל שאלה, אתם יכולים לצאת גם אם עוד לא יצא לכם מעולם לחוות פעילות דומה.

עבור אלו קבוצות הפעילות מתאימה

פעילות סנפלינג היא פעילות אשר מתאימה לקבוצות. לעתים הפעילות עצמה משתלבת בטיול בו אי אפשר לעבור חלקים בצורה אחרת ולעתים היא פעילות בפני עצמה. ההחלטה שלך היא כיצד ליהנות מהאתגר והחוויה תתאים עבור סוגים שונים של קבוצות, בהן:

  • קבוצות ימי גיבוש – בשנים האחרונות המודעות להשפעה של ימי גיבוש עולה. יחד עם המודעות עולה גם הצורך לגרות את העובדים, לעניין אותם ולהביא פעילות שהיא יוצאת דופן. פעילות אתגרית היא מושלמת לכך ואפשר לשלב בה גם טיול ג’יפים וכן היא יכולה להתקיים באזורים שונים בארץ ולהיות מתוכננת באופן פרטני לקבוצה.
  • טיולי משפחות – משפחות אשר מטיילות יחדיו ורוצות לצאת לאזורים מיוחדים (כמו הנקיק השחור) או רוצות לשלב בטיול חוויה שונה ומאתגרת, ימצאו שזוהי דרך מושלמת ליהנות מטיול באווירה לא שגרתית.
  • ישיבות – כל ארגון וקבוצה אשר מעוניינים לציין סוף שנה או יציאה לחופשה יכולים לעשות זאת בטבע. ארץ ישראל שופעת, מצפון ועד דרום, במסלולים ומקומות בהם אפשר לעשות סנפלינג וזו דרך מצוינת להתחבר לטבע.
  • קבוצות בר ובת מצווה – פעילות בר או בת מצווה יכולה להיות פעילות ערכית המשלבת הכרות עם הארץ והעמקת האהבה אליה. במקרה של נוער, על המדריך להיות קשוב, מנוסה ולהיות סבלני לשאלות וחששות.

עם מי כדאי לצאת לאתגר

טיולי סנפלינג ופעילויות אתגר אמורים להיות מהנים. ברור שלא פעם יש צורך להתגבר על חשש ראשוני, חשוב מאד להקשיב להוראות ובהתאם למסלול, יכול להיות אתגר בדרך. כל זה רק מגביר את החוויה האישית.

היציאה אל האתגר תתבצע בדרך בטוחה ומוגנת, עם מדריך מקצועי המכיר היטב את השטח ואת עולם הגלישה. כבר בשיחה הראשונה אפשר להתרשם מהניסיון והיכולות של המדריך ואפשר לבחור יחדיו את המסלול והפעילות כך שתתאים במיוחד עבורך.

חברת אשדות עומדת לרשותך

חברת אשדות מביאה איתה ניסיון עשיר, יחס אישי ושלל פעילויות מאתגרות. זה הזמן ליצור קשר ולקבוע מה תהיה הפעילות המרגשת הבאה שלך. לפרטים נוספים: 072-3311302

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים
איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

יצירת קשר

פנו אלינו בטלפון 052-230-0306
או השאירו פרטים ונחזור אליכם!

מאמרים שיעניינו אותך
סנפלינג מצוק שילת
מכתש קטן וגדול
טיול ג'יפים נחל צין
טיולים רגליים גי'פים וסנפלינג בהר סדום ונחל סדום
פעילויות דומות

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

טיול ג'יפים מהנה עם מסלולים קלים המשלב סנפלינג תצפיות מרהיבות וטיולים רגליים

טיול ג'יפים לנחל סמך, מתאים למשפחות המים זורמים ונהנים מעצים פורחים ויופי מרהיב, מספר נקודות עצירה להנאה מושלמת בטבע

נחל תמרים הינו הנחל השני המצוי בנחלי מדבר יהודה לאחר נחל קומראן נחל זה נחשב לאחד מהיפים והאתגרים בנחלים המאושרים בדרום הארץ. זהו מסלול מצוין בתור סנפלינג בדרום. תחילת המסלול בחניון נחל תמרים המצוי 4.5 ק"מ דרומה מהישוב אבנת

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

עין פרת - מסלול נהדר לטיול סנפלינג האתר נמצא בישוב ענתות 10 דק נסיעה מירושלים כ 15 דק הליכה ממרכז השמורה. נחל מדהים ושופע מים. גובה הגלישה: 40 מטר ניתן לשלב את המסלול עם שכשוך בריכות הנחל.

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן