סנפלינג בצפון – שלב אחר שלב

היציאה לדרך מתחילה בתכנון נכון של המסלול, בחירת מדריך לליווי החוויה, הגעה עם הציוד המתאים ליום המרגש והשיא הוא הסנפלינג עצמו.

פעילות סנפלינג בצפון

תוכן עניינים

היציאה לדרך מתחילה בתכנון נכון של המסלול, בחירת מדריך לליווי החוויה, הגעה עם הציוד המתאים ליום המרגש והשיא הוא הסנפלינג עצמו.

שלב ראשון – התאמה של טיול הסנפלינג לקבוצה

מערת קשת סנפלינג
מערת קשת סנפלינג

 

ישנם מספר יעדים אשר מתאימים לחוויית סנפלינג בצפון ועל אף שכל יעד הוא מרגש, עלייך לחשוב מה רמת הקושי המתאימה לך ולקבוצה שיוצאת, לבדוק כמה אנשים יצאו למקום ולהעלות את השאלה אם ברצונך לשלב מסלול הליכה או רק חוויה אתגרית. אם אין לך את כל הנתונים, אם יש לך שאלות או ספקות בבחירה של המסלול, הדרך הטובה ביותר לקבל מענה היא ליצור קשר ולחשוב יחדיו איזה מסלול יתאים עבורך ועבור הקבוצה שיוצאת.

שלב שני – בחירת המדריך המתאים

המדריך המתאים חייב להיות בעל הסמכה לעסוק בגלישה ולהדריך. נוסף לכך, מומלץ שהוא יכיר היטב את היעדים השונים ברחבי הארץ ויוכל לתאר בפנייך את היתרונות והחסרונות של כל מסלול. מעבר לכל אלה, אם יש לך דרישות מיוחדות כמו יציאה ליום גיבוש או פעילות לילדים, רצוי לבדוק כי המדריך יהיה מנוסה גם בכך. השיחה הראשונה עם המדריך חשובה מאד ותעזור לך להתרשם ממה שעומד להיות לאורך הטיול עצמו.

שלב שלישי – הגעה עם הציוד המתאים אשדות טיול וציוד סנפלינג

ישנם מסלולים שונים של סנפלינג בצפון ולכל אחד יש להצטייד באופן שונה מעט. אם המסלול כולל מים, כמו במקרה של הנקיק השחור, כדאי לדאוג לכך שכל הציוד יהיה מוגן ולהגיע עם מגבות ובגדים להחלפה (שיכולים להישאר ברכב אך רצוי שיהיו). אם המסלול דורש הליכה, חשוב מאד להגיע בבגדים נוחים, נעליים מתאימות ותמיד יש להקפיד על מספיק מים לדרך.

שלב רביעי – הסנפלינג עצמו

השלב הבא הוא התחלת הסנפלינג עצמו. עבור רוב האנשים מדובר בחוויה מרגשת מאד, אך עבור חלק מדובר בחוויה שדורשת גם התגברות. גם אם כך עשית סנפלינג בעבר או אם חיכית לרגע הגלישה, יכול להיות שיעלו אצלך חששות וזה בסדר גמור. המדריך יהיה סבלני, ידריך אותך שלב אחר שלב מה לעשות ויעשה זאת במקצועיות ותוך הקפדה על הבטיחות.

פעילויות המשתלבות עם סנפלינג בצפון

נחל קדש
נחל קדש

הסנפלינג בצפון יכול להיות אחת החוויות המרגשות ביותר, חוויה שמשלבת בין חיבור לטבע לבין ריגוש והיא מתאימה עבור שלל קבוצות, משפחות עם ילדים וכפעילות לטיולי בר מצווה או בת מצווה. רוב היעדים מאפשרים לשלב טיול במקום, חלק במערות, כמו במערת זווית המרשימה, חלק בבריכות הטבעיות כמו בנקיק השחור וחלק במסלולי טבע.

באפשרותך לבחור לצאת אל טיול ג’יפים אשר הסנפלינג תהיה חלק ממנו, לבחור ללון באזור וליהנות מהטבע הצפוני במשך יומיים מלאים ולהרחיב את הפעילות האתגרית לגשר הימלאיה כמו שאפשר לעשות במערת קשת או פארק חבלים כפי שאפשר לעשות במחצבות קדומים.

מה עכשיו?

קביעת הטיול המרגש שלך יכולה להיות פשוטה מאד. כל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר, לשאול שאלות, 0522300306  להתעניין, לשמוע על המסלולים השונים ולצאת אל הדרך.

חברת אשדות מתמחה בתחום טיולים אתגריים מזה מעל לשני עשורים ותשמח לעמוד גם לרשותך.

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן