סנפלינג בחורף בנחלי מדבר יהודה

סנפלינג בחורף בנחל קומראן מדבר יהודה ממוצע טמפרטורה מאוד נוחה של בערך 20 25 מעלות, הראות טובה מאוד ברוב הימים בתקופה זו וניתן לראות את הנוף המדהים של ים המלח והרי מואב שמשתקפים בים המלח כמו במגזין אפשר להנות מפעילות אתגרית מהנה וחוויתית ללא שכבות של ביגוד

Rappelling In Israel Winter Ashdot Extreme Activities

תוכן עניינים

חורף העונה המומלצת לגלישה בנחלי מדבר יהודה

עונה מתאימה ונוחה לטיול באזור מדבר יהודה היא ללא ספק החורף כמובן יש לבדוק את מזג האוויר כדי להימנע מסכנת שיטפונות. אך בשנה ממוצעת ישנם ימים מעטים ביותר עם סכנת שיטפונות. בעונת החורף הטמפרטורות ביום ממוצע נעים באזור ה 20/25 מעלות טמפרטורות נוחות ונעימות מאוד לצאת לשטח.

סנפלינג בחורף במדבר יהודה

במדבר יהודה מצויים 5 מסלולי גלישה מאושרים נחל קומראן הצפוני ביותר נחל תמרים לאחריו נחל טור נחל חצצון והדרומי נחל רחף. במאמר נתמקד בנחל קומראן שהוא הנחל המומלץ ביותר לטיול חורף. למסלול המלא בנחל קומראן

סנפלינג בחורף בנחל קומראן תחתון

כשמתכננים סנפלינג בקומראן בעונת החורף צריך לשים לב לכמה דגשים

  1. לאחר שיטפונות במשך 4 ימים עד 10 ימים (תלוי כמה הימים אחרי השיטפון היו חמים והשטח התייבש) המסלול יכול להיות מאוד בוצי וחלקלק.
  2. לאחר שיטפונות לעתים נפתחים גבים עמוקים מה שהופך את הגלישה לחוויה רטובה ולא נעימה בטמפרטורות השוררות בחורף בנוסף צריך להתארגן בהתאם למסלול רטוב הגבים נפתחים ונסגרים במחזוריות שאינה ברורה וניתנת לחיזוי ישנם מצבים שאחרי שטפון הגבים עמוקים ומלאים לחודשיים פלוס.
  3. ישנם מצבים שהשיטפון סגר את הגבים ואין טיפת מים מתחת למפלים

מה עדיף סנפלינג בחורף או באביב?

בטיול סנפלינג בחורף המים מהווים מכשול וחסרון האופציה באביב יכולה להיות מתאימה ביותר.

הטמפרטורה באביב בד”כ עדיין סבירה ונעימה במיוחד בתחילת האביב (מרץ אפריל)

בשנים בהם היה שטפון בסוף החורף או אפילו באביב (פחות נפוץ אך בהחלט יתכן). אפשר להתקל בגבים במצב טוב כאשר הם עדיין צלולים כאשר מדובר ביום חם הגבים יכולים להפוך לאטרקציה של ממש ולשדרג את החוויה למטיילים בסגנון של נחל רחף.

נקודה חשובה – טיול סנפלינג בעונת הקיץ בנחל קומראן אינו מומלץ למעט שעות הבוקר המוקדמות מאוד.

סנפלינג בנחל קומראן בחורף עם חברת אשדות

צרו קשר עמנו עכשיו ובואו איתנו לטיול סנפלינג בקומראן בחורף. הזמן הכי מתאים לפעילות סנפלינג בקומראן במדבר יהודה, ממוצע טמפרטורה מאוד נוחה, ראות טובה מאוד ברוב הימים בתקופה זו וניתן לראות את הנוף המדהים של ים המלח והרי מואב שמשתקפים בים המלח.

תוכלו להשאיר לנו הודעה כאן באתר או לצלצל אלי כעת ל  052-230-0306 להתראות, איתמר.

בידקו מגוון אפשרויות נוספות לפעילויות אתגר וסנפלינג , ימי גיבוש לקבוצות עובדים, הפעלות לבר מצווה ועוד. מסלול סנפלינג נוסף ומעניין לא פחות נמצא דווקא בצפון סנפלינג בנקיק השחור!

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

חברת אשדות מארגנת טיולי ג’יפים פרטיים מיוחדים בנחלים בכל רחבי הארץ – מדבר יהודה, בנגב, מסלולים במרכז וכמובן טיולי ג’יפים בצפון.

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן