5 טיפים לטיול סנפלינג בצפון שיתאים לכולם

לפניכם הרבה אפשרויות לפעילות סנפלינג בצפון, בהחלט אפשר להתבלבל לכן כדי לוודא שאכן כולם יהנו מהחוויה הכנו לכם 5 טיפים שיעזרו לכם לבחור את הפעילות האידיאלית מבחינת העונה, האיזור ועוד

טיולי סנפלינג בישראל - מצוקי דלתון עם חברת אשדות

תוכן עניינים

מגוון אתרים בהם מומלץ לעשות טיול סנפלינג בצפון

פעילות סנפלינג בצפון – שפע אפשרויות וכל אחת יכולה לספק חוויה מדהימה, ישנם מגוון אתרים בהם אפשר לעשות סנפלינג באזור הצפון. המפורסם והפופולארי הוא סנפלינג במערת קשת, אך לא רק. לאזור זה מצטרפים בכבוד גם מערת זווית, מצוק דלתון, מצוק גפת וגם הנקיק השחור, אליו אפשר להגיע רק בין החודשים מאי לספטמבר. ההחלטה היכן לבצע את הסנפלינג מתוך מגוון האתרים והמסלולים תלויה במספר גורמים, בהם:

  • עונת השנה
    העונה בשנה תשפיע על ההחלטה איזה מסלול סנפלינג בצפון יכול להתאים ואיזה לא. כמובן, ימים גשומים וקרים במיוחד לא יתאימו בכל מקרה, אבל ישנם מסלולים הפתוחים ברוב ימות השנה ואחרים מתאימים רק לימים מסוימים ותמיד כדאי להתייעץ לפני בחירת המסלול.
  • מספר המשתתפים
    ככל שיותר משתתפים יוצאים אל המסלול כך יש להביא בחשבון את מספר מסלולי הגלישה (סנפלינג) ואת הזמן שייקח לכולם לגלוש. ישנם מסלולי סנפלינג נפלאים וארוכים שנותנים חוויה מרגשת במיוחד, אך במקרה של משתתפים רבים, ההמתנה יכולה להיות מעט מתישה (ובמיוחד לקבוצות נוער).
  • רמת הגלישה
    לבעלי הניסיון בסנפלינג ייתכן שגלישה יחידה קצרה לא תהיה מרגשת. לכן, בעת ההחלטה לאיזה מסלול לגשת יש לחשוב על רמת הגלישה המתבקשת ואיזה אתגר חברי הקבוצה רוצים לחוות. לצורך השוואה, במצוק גפת אפשר לעשות סנפלינג יחיד בגובה של עד 35 מטרים ובמצוק דלתון אפשר לשלב בנוסף לגלישה גם אומגה לאורך 70 מטרים.
  • הטבע
    הסביבה היא חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה והנוף ישפיע על ההחלטה לאיזה מסלול ללכת. ישנם מסלולים אשר כוללים נוף פתוח ולעומתם מסלולים שנמצאים בתוך שמורה (כמו הנקיק השחור) והנוף בהם הוא פראי ושונה. חשוב לציין כי כל מסלול הוא מרגש, אך השאלה מה חשוב לקבוצה לחוות צריכה לקבוע לאיזה מסלול בצפון לצאת.
  • אורך המסלול
    אורכו של המסלול צריך להתאים למספר המשתתפים בחוויה ובמיוחד בבחירה של מסלולים ארוכים במיוחד. ברגע שהבחירה היא לצאת למסלול שההליכה בו מרובה, יש להביא בחשבון את הזמן שייקח לכל המשתתפים לעשות סנפלינג וגם כאן מומלץ להתייעץ עם המדריך מראש אם המסלול הנבחר מתאים לכמות המשתתפים.

מה יש לעשות בנוסף לטיול סנפלינג בצפון

כל מסלולי הטיול הכוללים סנפלינג בצפון יכול להיות חוויה אתגרית מרגשת. מסלולים רבים מיועדים לשילוב של הליכה ויש לשים לב מה מחכה לקבוצה לאורך הדרך. למשל, מערת זווית מציעה אמנם גלישה מגובה של 20 מטרים בלבד אך בסיומה, הכניסה למערה מרגשת במיוחד וכוללת מראות יוצאים דופן של זקיפים, נטיפים וגם סלמנדרות.

מסלול אחר, טיול סנפלינג במערת קשת, יכול להיות מיועד לאוהבי האתגרים והגובה ולכלול גם גשר הימלאיה בו אפשר להלך מצד לצד. מכאן אפשר להבין כי חשוב לא רק מה כולל האתר מבחינת סנפלינג בצפון אלא גם מה עוד תוכלו לעשות במהלך הטיול.
אם קראתם עד כאן, כדאי לעבור למאמר רעיונות לימי גיבוש וטיולים בצפון

ציוד המתאים לטיול בצפון

הציוד איתו יש להגיע אל הסנפלינג דומה לציוד שיש להביא לכל טיול. חשוב ללבוש בגדי הליכה נוחים, נעליים המיועדות להליכה בשטח (גם נעלי ספורט יתאימו) ותמיד חובה להביא מספיק מים וציוד הגנה מפני השמש. במקרה של מסלולים בעלי הוראות מיוחדות, המדריך ידאג להעביר את ההוראות מבעוד מועד.

ומה עכשיו? לשאלות, קבלת פרטים וקביעת חוויית סנפלינג בצפון, זה הזמן ליצור קשר עמנו: 052-2300-306

פעילות סנפלינג בצפון מערת נטיפים

שאלות נפוצות

כדי לעזור לך להחליט על הפעילות המתאימה ולתת מענה על כל השאלות, ריכזנו עבורך שאלות נפוצות שאחרים שאלו. מעבר לכך, על כל שאלה והבהרה לגבי המסלולים מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף ורלוונטי לקבוצה שלכם.

איתמר דרדיק - אשדות אקסטרים

איתמר דרדיק

מנהל ובעלים של חברת “אשדות – טיולי סנפלינג ואתגר בישראל” עוסק בתחום הספורט האתגרי משנת 1991. מוותיקי המדריכים בארץ לסנפלינג וגלישה. בעל קורס ללימוד סנפלינג מקצועי. מדריך קבוצות ומשפחות בטיולי אקסטרים ומנהל חנות למכירת ציוד סנפלינג מקצועי.

פעילויות דומות

אומגה פירושה פעילות אתגרית שמתבצעת בעזרת חבלים או כבלים ממתכת המותכים מצד אחד לצד שני בזווית ומאפשרים בעזרת הציוד המתאים (רתמה) להתחבר ולהתעופף מצד אחד לצד שני, פעילות מהירה מאוד שיוצרת תחושה חזקה מאוד של Extreme ופרץ של אדרנלין.

רבים מההורים או ילדיהם מחפשים רעיון מקורי לבר מצווה . הם אינם רוצים את הפעילויות המוכרות והנדושות של ליצן ומסיבות וכו. אלא פעילות חוויית מרגשת אתגרית ומעצימה שמשאירה רושם חזק

חווית סנפלינג במערת קשת באתר היא חוויה ייחודית אשר יכולה להתבצע מגובה 35-50 מטרים. הדבר תלוי בתיאום ראשוני והחלטה מראש. בנוסף לכך, אפשר לבחור להוסיף לחוויה גם גשר הימלאיה ולעבור מעל הקשת

נחל טור הינו השלישי במיקום בצפון מדבר יהודה אחרי הנחלים קומראן ותמרים ומתאים בתור סנפלינג בדרום לאנשים עם ניסיון .כדאי להגיע למסלול זה עם 2 רכבים משום שבניגוד לנחלים אחרים נחל טור אינו מעגלי

במרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מירושלים נמצא לו אחד מהצוקים היותר יפים ומרשימים באזור מרכז הארץ, הלא הוא צוק שילת. בצוק שילת מוצעת לכם הזדמנות נפלאה, יחד עם הילדים ובני המשפחה האחרים

פתיחת צ'אט
1
צריכים עזרה?
היי כאן איתמר,
אפשר לעזור?
דילוג לתוכן